• Voor de gene die het nog niet wisten:
    Ik heb vanaf de eerste keer dat ik Harry Potter en de gevangene van Azkaban al gemerkt (dat is dus 7 jaar geleden) dat In het begin van Harry Potter 3 België kwam!
    Ergens bij het stuk dat ze deze foto laten zien:



    Dicht in de buurt van dat stuk zeggen Fred & George tegelijk: 'Een tovenaar uit België!
    Waarschijnlijk wist je het al? Maar voor de gene die het niet wisten: nu weten jullie het!
    Ik woon in België!
    Nederlanders, komt jullie naam ook in de films voor? ZEG HET DAN BIJ DE REACTIES!


    I wanna be a wizard!

    Uhm, ja, dat had ik ook al door. Nog een teken dat er hier vast ergens een Wizardsschool is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    cool story bro :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oppugno schreef:
    Uhm, ja, dat had ik ook al door. Nog een teken dat er hier vast ergens een Wizardsschool is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    No offense, maar dit is best een zinloos topic ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mihihi, mijn achternaam komt in HP voor, al dan niet erg bekend. Maar die ga ik hier natuurlijk niet even neerpleuren :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zinloze Topic van de dag! :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oppugno schreef:
    Uhm, ja, dat had ik ook al door. Nog een teken dat er hier vast ergens een Wizardsschool is.


    Dat zou cool zijn!
    Ik wilde dat het echt bestond! Zou zalig zijn!


    I wanna be a wizard!

    RainbowDay schreef:
    Zinloze Topic van de dag! :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oppugno schreef:
    Uhm, ja, dat had ik ook al door. Nog een teken dat er hier vast ergens een Wizardsschool is.



    damn, we're busted.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sorry, maar onze naam? Mijn naam is niet Nederland, hihi. Maar ze zeggen wel een keer draken uit Roemenië, dat is een soort van mijn tweede land, als ik moet overdrijven. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja mijn voornaam is toevallig ook Harry *O*


    -

    Ik wist het en daar ben ik trots op. :Y)
    Dat bewijst dat België toch niet zo onmagisch is als ik dacht. :9~


    Let the Night embrace you

    Wtf, ik snap er niks van. Wat probeer je nou duidelijk te maken? ._.
    Meestzinlozetopicooit


    =

    In the simpsons zegt Fat Tony op een gegeven moment wanneer de lading belgische wapens aankomt: 'verlaat de vuurwapens op het dok, dan kunnen wij een chimay bier drinken' (of toch zoiets ongeveer)
    Maar dan met een amerikaans accent erbij (jaja, hij zegt het in het nederlands)


    Get outta my head!

    In veel comedies zoals the Simpsons of Family Guy. Maar vaak word het "Nederlandse accent" verwart met het Duitse.. talking about awkward situations..


    ars moriendi