• Als iemand stéeds over zijn nieuwe 'lover' praat,
    terwijl je weet dat het binnen een maandje weer uit is :'D

    en als je dan achteraf gelijk blijkt te hebben

    Let er dan gewoon niet op, als hun gelukkig zijn is dat toch leuk voor ze?


    Kill them with kindness.

    Matched schreef:
    Dat ik achteraf gelijk blijk te hebben, vind ik geniaal :Y)
    Maar het is wel zo, je kunt er een of twee keertjes over vertellen, maar dan weet je het wel, ga er dan niet telkens over door.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Laat ze lekker,
    Moeten ze zelf weten lijkt mij ;D


    26 - 02 - '16

    Ik vind het niet irritant. Het is menselijk. Als je smoorverliefd bent wil je niets anders dan over hém praten. Kans is groot dat ze niet smoorverliefd zijn en dat het enkel kalverliefde is, maar misschien is dat hun eerste relatie en geloven zij dat dat echte verliefdheid is? :3

    Die 'wij forever' vind ik er dan weer over: je mag verliefd zijn, maar zeg nooit dat het voor altijd is, want da's zielig.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:46 ]


    Only losers can act the way you do

    heel erg, maar hier had ik volgens mij al op gereageerd....:$

    Eerst werkte het ook op mijn zenuwen. Maar ik heb geleerd om me er niks meer van aan te trekken. Als zij hun leven goed vinden en om de maand een ander vriendje hebben heb ik er geen problemen meer mee. Zolang ik zelf maar gelukkig ben met mijn vriend.

    Ik vind het trouwens niet stom om te zeggen bijvoorbeeld ''wij forever''. Als je echt verliefd bent en van iemand houdt wil je dat zowiezo en dan vind ik het niet meer dan normaal dat je zo'n dingen zegt. Ook al zal de toekomst misschien anders uitdraaien.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:59 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Vanity wij forever!


    We're all mad here.

    Ja, ik herken de irritatie.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het vooral vreselijk als ze vanaf dag één al 'ik hou van je' tegen elkaar zeggen, waar iedereen bij is. Dat doen ze dan gewoon om iedereen jaloers te maken -tenminste, de mensen waar ik over praat deden dat-


    I don't necessarily agree with everything I say.

    SeverusSnape schreef:
    Ja vooral als ze zeggen dat ze zo verliefd zijn.


    I´m nothing special.

    Miyazaki schreef:
    Vanity wij forever!


    Is dat een hint?
    Je gaat me toch niet dumpen he! :((

    *Is al 3 jaar met haar vriendin* Geen last van!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mudblood schreef:
    Haha, ik vind het altijd zo geniaal als mensen in hun msnnaam hebben staan:
    Wij foreverrrr since 12-7-11! (H)

    Faal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    mwah.. daar heb ik opzich niet persé geen last van


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    jep en dan vind ik het juist zielig en grappig dat het zo snel uit is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor