• Mijn beste vriendin is 6 maand geleden verliefd geworden op mijn pa, doordat mijn pa het op dat moment emotioneel moeilijk had en eigenlijk ook gevoelens had voor haar is hij daar op in gegaan.
    Vanaf dat moment kwam zei op de eerste plaats en doordat mijn pa echt verliefd was op haar zei ik er niets van.
    Hij heeft toen wel beloofd dat hij zou wachten tot ze volwassen was voor hij met haar naar bed zou gaan, dat had hij haar ook gezegd.
    Maar enkele weken later was ze al aan het zeggen tegen mij en haar andere vriendinnen dat ze wel al sex met hem wou, ook al was ze nog niet meerderjarig, want ze hield echt van hem zei ze.
    Even later is dat dan ook gebeurd, niet 1 keer maar 3 keer verspreid over enkele maanden, waarna ze alles rondbazuinde aan haar vriendinnen en aan mij.
    Ze was zo blij en gelukkig, maar mijn pa is dan wel in een put gesukkeld, hij zag haar graag maar kon er zelf niet mee omgaan dat hij sex gehad had met een minderjarige, ook al was hij nog zo verliefd op haar.
    Hij is daardoor naar een psychiater moeten gaan een heeft 2 maanden ziek thuis gezeten, zo is hij zijn werk kwijt geraakt.
    Even later is ze dan naar de politie gestapt en heeft ze daar gezegd dat mijn pa haar verkracht heeft.
    De politie heeft mij ook verhoord en ik heb de waarheid gezegd, dat het geen verkrachting was maar dat ze het ook wou.
    Nu wil ze geen vriendin meer zijn van mij maar ook alle andere vriendinnen van mij zit ze nu te zeggen dat mijn pa een verkrachter is en zij zo'n groot slachtoffer.
    Nu ben ik al mijn vriendinnen kwijt en mijn pa moet naar de gevangenis door haar.
    Had ik moeten liegen zodat ze nog mijn vriendin zou zijn?

    Sombres schreef:
    Ik vind het een raar verhaal. Ik weet niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe hard het ook klinkt, je vader heeft wel iets fouts gedaan en dan is het logisch dat hij nu in de gevangenis zit.maar wat jou 'vriendin' heeft gedaan vind ik nog veel erger, als zij het ook wilde, moet ze niet ineens gaan lullen dat jou vader haar verkracht heeft. En ik vind dat je het goed hebt gedaan, gewoon de waarheid vertellen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mile schreef:
    WTF! Die vriendin is dan echt geen "vriendin"! Jesus man, dat ze dan durft, de hoer! Jezus, jezus, ik ben echt sprakeloos, hoe durft zij! Man, jezus, en je pa, mijn god, ik vind dit zo ongeloofelijk on eerlijk! Eerst roepen ja ik hou van hem en dan die arme man het gevangenis in werken jezus! Na, je hebt het beste gedaan, je moet gewoon de waarheid vertellen, politie komt overal achter!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn pa heeft inderdaad iets strafbaar gedaan, dat besef ik en mijn pa maar al te goed.
    Maar in die periode dat ze bij elkaar waren was hij in een roes van verliefdheid, hij was zichzelf niet meer.
    Als ze belde dat haar fiets gestolen was dan liet hij zijn werk vallen en kwam hij direct af om te helpen zoeken.
    Toen zat hij wel 120km verder voor zijn werk wat hij anders nooit zou doen.
    Nu is hij blij dat alles uitgekomen is, nu moet hij niet meer liegen.
    Voor sex met toestemming is de straf max 2 jaar, voor verkrachting 7 jaar.
    Dat is volgens mij toch een heel verschil.

    Poseidon schreef:
    Wazig, heel erg wazig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ostara schreef:
    NEE! Zeker niet. Je pa is een persoon dat met zekerheid altijd in je leven zal blijven bestaan. Vriendinnen van nu zie je waarschijnlijk later nooit meer. Je hebt precies het goede gedaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    En hoezo is dit wazig, dit is toch juist heel duidelijk?
    Haar vader en die vriendin waren verlieft op elkaar. Ze hadden sex, hoewel ze wouden wachten maar dat maakte noch hem, noch haar wat uit. Zij vond het fijn, maar hij ging eraan onderdoor. En nu komt die vriendin van haar met de mededeling dat hij haar verkracht zou hebben, wat dus niet zo is.
    De topicmaker is hierover ondervraagt en vertelde dus de hele waarheid, maar daardoor verliest ze wel haar vriendinnen.
    Nu is haar vraag dus of ze had moeten liegen tegen de politie.

    Mijn antwoord is daarop een hele duidelijk nee, die vriendin heeft jou en je vader hard genaait. Zij is degene die moet worden opgesloten en niet andersom. JA, seks met minderjarigen is illegaal, maar dat valt hier BUITEN beschouwing!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ........................ *gaat maar weg uit topic voordat ik iets wil zeggen over die 'vriendin dat dan niet echt handig is'*


    Shoganai i ne~

    Wat is jou "vriendin"een -ff duidelijk gezecht- een hoer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    En hoezo is dit wazig, dit is toch juist heel duidelijk?
    Haar vader en die vriendin waren verlieft op elkaar. Ze hadden sex, hoewel ze wouden wachten maar dat maakte noch hem, noch haar wat uit. Zij vond het fijn, maar hij ging eraan onderdoor. En nu komt die vriendin van haar met de mededeling dat hij haar verkracht zou hebben, wat dus niet zo is.
    De topicmaker is hierover ondervraagt en vertelde dus de hele waarheid, maar daardoor verliest ze wel haar vriendinnen.
    Nu is haar vraag dus of ze had moeten liegen tegen de politie.

    Mijn antwoord is daarop een hele duidelijk nee, die vriendin heeft jou en je vader hard genaait. Zij is degene die moet worden opgesloten en niet andersom. JA, seks met minderjarigen is illegaal, maar dat valt hier BUITEN beschouwing!
    Klopt, daar ben ik het wel mee eens. Haar vader beseft goed dat hij iets gedaan heeft wat niet klopt en wanneer hij haar niet gedwongen heeft, er letterlijk ziek van geworden is wat hij gedaan heeft en daardoor zijn baan verloren is zou ik eigenlijk al zeggen dat dat me wel genoeg 'straf' lijkt.

    @Topicmaakster: Die 'vriendin' van jou daarintegen.. Ik vind dat ze haar maar eens naar een psycholoog moeten sturen. Zo maakt ze niet alleen jou leven kapot maar ook dat van je vader. Gesprekken onder dwang zouden die kansloze gedachten misschien wel uit haar hoofd houden. -hoe erg ik ook tegen psychologen en gedwongen therapie ben als iemand dit doet, spoort ze echt niet. En al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd!-

    Maak je alsjeblieft geen zorgen om haar, haar heb je echt niet meer nodig als je je bedenkt wat ze je aandoet. Als die vriendinnen die zij tegen jou op probeert te zetten echt jou vriendinnen zijn dan luisteren ze niet naar haar. Laat haar maar lekker aan rotzooien, zo graaft ze der eigen graf alleen maar dieper en dieper, dat is haar probleem. Blijf bij jezelf en ga je alsjeblieft tegenover niemand schuldig voelen!


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Klopt, daar ben ik het wel mee eens. Haar vader beseft goed dat hij iets gedaan heeft wat niet klopt en wanneer hij haar niet gedwongen heeft, er letterlijk ziek van geworden is wat hij gedaan heeft en daardoor zijn baan verloren is zou ik eigenlijk al zeggen dat dat me wel genoeg 'straf' lijkt.

    @Topicmaakster: Die 'vriendin' van jou daarintegen.. Ik vind dat ze haar maar eens naar een psycholoog moeten sturen. Zo maakt ze niet alleen jou leven kapot maar ook dat van je vader. Gesprekken onder dwang zouden die kansloze gedachten misschien wel uit haar hoofd houden. -hoe erg ik ook tegen psychologen en gedwongen therapie ben als iemand dit doet, spoort ze echt niet. En al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd!-

    Maak je alsjeblieft geen zorgen om haar, haar heb je echt niet meer nodig als je je bedenkt wat ze je aandoet. Als die vriendinnen die zij tegen jou op probeert te zetten echt jou vriendinnen zijn dan luisteren ze niet naar haar. Laat haar maar lekker aan rotzooien, zo graaft ze der eigen graf alleen maar dieper en dieper, dat is haar probleem. Blijf bij jezelf en ga je alsjeblieft tegenover niemand schuldig voelen!

    Zij heeft alles gezegd wat ik nog in mijn gedachtes had. Jou vader heeft zo al genoeg "straf" gehad. Dat wat zij nu flikt verdient hij niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, je moest de waarheid zeggen!
    Je hebt echt het goede gedaan hoor!
    Dan zijn die vriendinnen gewoon geen echte vriendinnen!
    Je vindt wel weer nieuwe!
    Maar ik vind wel dat jouw vader niet met haar naar bed mocht gaan, ookal wou zij het ook. Ze is minderjarig, dat is fout, ookal zijn ze verliefd. Hij had nee moeten zeggen; dan moest hij nu niet naar de gevangenis.
    Maarjaa... Ik vind het wel erg voor jou & je had zeker niet moeten liegen!
    (ik heb wel een vermoeden over welke personen je het hebt...)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 10:31 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Je hebt de waarheid vertelt en dat is goed.
    Het was wel verkeer van je vader om met haar naar bed te gaan ook al wou zij het zelf.Ik vind dat die vriendin beter in de gevangenis vliegt dan je vader.
    Wat een naaistreek.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jonsu schreef:
    (...)
    Klopt, daar ben ik het wel mee eens. Haar vader beseft goed dat hij iets gedaan heeft wat niet klopt en wanneer hij haar niet gedwongen heeft, er letterlijk ziek van geworden is wat hij gedaan heeft en daardoor zijn baan verloren is zou ik eigenlijk al zeggen dat dat me wel genoeg 'straf' lijkt.

    @Topicmaakster: Die 'vriendin' van jou daarintegen.. Ik vind dat ze haar maar eens naar een psycholoog moeten sturen. Zo maakt ze niet alleen jou leven kapot maar ook dat van je vader. Gesprekken onder dwang zouden die kansloze gedachten misschien wel uit haar hoofd houden. -hoe erg ik ook tegen psychologen en gedwongen therapie ben als iemand dit doet, spoort ze echt niet. En al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd!-

    Maak je alsjeblieft geen zorgen om haar, haar heb je echt niet meer nodig als je je bedenkt wat ze je aandoet. Als die vriendinnen die zij tegen jou op probeert te zetten echt jou vriendinnen zijn dan luisteren ze niet naar haar. Laat haar maar lekker aan rotzooien, zo graaft ze der eigen graf alleen maar dieper en dieper, dat is haar probleem. Blijf bij jezelf en ga je alsjeblieft tegenover niemand schuldig voelen!

    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    OMG! ik had haar helemaal kapot gemaakt.Met mijn pa erbij. Maargoed hij moet nu dus na de gevangenis.

    ik zou ook zo gaan doen zoals zij doet. Ik zou haar alle leven kapot maken echt,

    Mijn pa trouwens ook.

    14 omg..