• Oke, mensen ik word gek dat mensen en ik steed maar in een hokje woorden gedouwt? dat ik een baggybroek draag, daar hoeven andere mensen toch niet gelijk omda te reageren : uhh, net zo als die kansloze gitaaarist van die snollen band? broek! Who cares? wat ik draag, en ik merk dat er bij meer mensen zijn, die ook te snel in een hokje woorden geduwt...

    dus mijn volgende bericht is : I am, What I am!.. Thats me...

    en trouwens, 2 weken later liepen ze ook allemaal in de baddy broek0.o""


    Some angels have no wings.

    dt laatste moet je vooral als een compliment zien! blijkbaar vinden ze het toch niet zo "snollenband", want ze trekken het zelf ook aan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ach ieder zijn eigen styl.
    Zielig dat somige mensen dat niet kunnen aanvaarden.


    I need you like a heart needs a beat

    Het is al langer bekend dat mensen steeds minder en minder respect gaan vertonen.


    -

    yup ik vind ook dat iedereen respect moet hebben, maar dat zal wel nooit gebeuren..
    maar eerlijk is eerlijk ik praat ook over "huppels" en "hoppers" dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    WatFlauw!
    Je hebt wel gelijk!^^

    Mijn broer roept altijd PEACE!
    En nu is mijn levensmotto:

    Peace Is More Than Just 2 Fingers!<3


    everything, in time

    Jah, maar goed weetje daar kan ik dus echt niet tegen! ik bedoel, dan lopen ze je echt af te zeiken, en dan lopen ze in eens 2 weken later met die broek, ik had dat ook met de rode skinny ik was eerste op school eerts afkraken en dan zelf an trekken!


    En me broeken woorden erger me kruis hangt onder me knieen.. die broeken lopen lekker (A)


    Some angels have no wings.

    dat heb ik ook.
    als ik mensen vertel dat ik lesbisch ben, zeggen ze vaak; zo zie je er niet uit.

    ohja, want omdat ik lesbisch ben moet ik heel mannelijke kleren dragen, kort piekhaar hebben en op voetbal zitte

    tuurlijk.
    je kan het echt wel zien aan mij, als je het kenteken vn lesbisch zijn weet; Duimring aan je linkerduim x] en die draag ik dusja.

    ik wil echt niet zo'n clichébeeld van een pot zijn, weetje --'


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    zo iets in de aard heb ik ook mee gemaakt.
    We moesten voor muziek een engels liedje meenemen (is ondertussen al een maand geleden)
    Ik had toen hot and cold van katy perry mee genomen.
    En er waren een paar in de klas copnstand aant zeggen van: was da voor een slecht liedje. en ik val er bijna van in slaap.

    En 2 weken later speelden die personen constand da lieke af op hun gsm.


    I need you like a heart needs a beat

    dat heb ik ook.

    als ik mensen vertel dat ik lesbisch ben, zeggen ze vaak; zo zie je er niet uit.



    ohja, want omdat ik lesbisch ben moet ik heel mannelijke kleren dragen, kort piekhaar hebben en op voetbal zitte



    tuurlijk.

    je kan het echt wel zien aan mij, als je het kenteken vn lesbisch zijn weet; Duimring aan je linkerduim x] en die draag ik dusja.



    ik wil echt niet zo'n clichébeeld van een pot zijn, weetje --'



    echt daar moet je echt schijt aan hebben! je bent wie je bent alleen dan echt dat irriteert me zoo dood als mensen je dan zoo laag behandelen!


    Some angels have no wings.

    yup ik vind ook dat iedereen respect moet hebben, maar dat zal wel nooit gebeuren..
    maar eerlijk is eerlijk ik praat ook over "huppels" en "hoppers" dus..

    Ja dat huppel gebruik ik ook.Maar ik zeg het niet tegen hun. Ik bedoel d'r is 1 jongen die elke x aan mij vraagt 'ben je emo?' ik bedoel. Mensen kijk in mijn FB. Dan zie je dat ik echt geen emo ben. Ik heb nix tegen emo's maar in een hokje geplaats worden is wel heel erg vreselijk.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja dat huppel gebruik ik ook.Maar ik zeg het niet tegen hun. Ik bedoel d'r is 1 jongen die elke x aan mij vraagt 'ben je emo?' ik bedoel. Mensen kijk in mijn FB. Dan zie je dat ik echt geen emo ben. Ik heb nix tegen emo's maar in een hokje geplaats worden is wel heel erg vreselijk.

    Welcom in de club, maar goed ze weten dat ik toch door gaat metmijn styl..

    en jij bent geen emo!


    Some angels have no wings.

    Doen ze bij mij ook.

    ik vind het zo zielig, die hokjes
    gebeurd als maar meer en meer
    maar is al langer dan vandaag -_-'
    zo ehb je een heleboel vooroordelen over TH-fans
    vooroordelen over gothics
    over mensen met zwarte kleren
    mensen die af en toe op een skateboard staan
    mensen die zwarte of whatever make-up aanhebben
    mensen die hun haar voor hun ogen hebben
    mensen met een vreemde broek
    of mensen met een witte jas Oo
    en ga zo maar even door
    ...
    alleen, hebben ze bij mij dus het probleem dat ze 4 verschillende hokjes nodig hebben om me te kunnen^plaatsen -_-' Oo

    Ik werd laatst ondervraagd over 'wat ik al dan niet was.' Gothic, was hun conclusie Ben overigens ook al Satanist volgens sommigen. Is het niet heerlijk hoe mensen almaar achter het net vissen?


    No growth of the heart is ever a waste