• Mijn beste vriendin is 6 maand geleden verliefd geworden op mijn pa, doordat mijn pa het op dat moment emotioneel moeilijk had en eigenlijk ook gevoelens had voor haar is hij daar op in gegaan.
    Vanaf dat moment kwam zei op de eerste plaats en doordat mijn pa echt verliefd was op haar zei ik er niets van.
    Hij heeft toen wel beloofd dat hij zou wachten tot ze volwassen was voor hij met haar naar bed zou gaan, dat had hij haar ook gezegd.
    Maar enkele weken later was ze al aan het zeggen tegen mij en haar andere vriendinnen dat ze wel al sex met hem wou, ook al was ze nog niet meerderjarig, want ze hield echt van hem zei ze.
    Even later is dat dan ook gebeurd, niet 1 keer maar 3 keer verspreid over enkele maanden, waarna ze alles rondbazuinde aan haar vriendinnen en aan mij.
    Ze was zo blij en gelukkig, maar mijn pa is dan wel in een put gesukkeld, hij zag haar graag maar kon er zelf niet mee omgaan dat hij sex gehad had met een minderjarige, ook al was hij nog zo verliefd op haar.
    Hij is daardoor naar een psychiater moeten gaan een heeft 2 maanden ziek thuis gezeten, zo is hij zijn werk kwijt geraakt.
    Even later is ze dan naar de politie gestapt en heeft ze daar gezegd dat mijn pa haar verkracht heeft.
    De politie heeft mij ook verhoord en ik heb de waarheid gezegd, dat het geen verkrachting was maar dat ze het ook wou.
    Nu wil ze geen vriendin meer zijn van mij maar ook alle andere vriendinnen van mij zit ze nu te zeggen dat mijn pa een verkrachter is en zij zo'n groot slachtoffer.
    Nu ben ik al mijn vriendinnen kwijt en mijn pa moet naar de gevangenis door haar.
    Had ik moeten liegen zodat ze nog mijn vriendin zou zijn?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind het ook maar raar. Maar over zo'n dingen lieg je niet vind ik.

    Ik zou echt zo boos worden op hun allebei. En zij zit zich nog schuldig te voelen dat ze niet voor haar vriendin heeft gelogen. Hemeltje, als ik haar was dan had ik allang een poging tot moord gedaan en zelf vastgezeten. Holy shit, echt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zou echt zo boos worden op hun allebei. En zij zit zich nog schuldig te voelen dat ze niet voor haar vriendin heeft gelogen. Hemeltje, als ik haar was dan had ik allang een poging tot moord gedaan en zelf vastgezeten. Holy shit, echt.
    Ja idd, maar ik heb niet echt een vader, dus voor hem zou ik het niet doen, maar ik begrijp je volledig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja idd, maar ik heb niet echt een vader, dus voor hem zou ik het niet doen, maar ik begrijp je volledig.

    Ik heb ook geen vader, ik zou liever hemzelf vermoorden haha, maar wat die vriendin deed is gewoon laag. Je hebt overal zo'n mensen, en die hebben gewoon een saai leven, daarom doen ze zulke dingen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen vader, ik zou liever hemzelf vermoorden haha, maar wat die vriendin deed is gewoon laag. Je hebt overal zo'n mensen, en die hebben gewoon een saai leven, daarom doen ze zulke dingen...
    Ja ik vind het ook laag, zonde gewoon dat er zo'n mensen bestaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ostara schreef:
    NEE! Zeker niet. Je pa is een persoon dat met zekerheid altijd in je leven zal blijven bestaan. Vriendinnen van nu zie je waarschijnlijk later nooit meer. Je hebt precies het goede gedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt achterbaks van haar...

    Wacht wat. Die vader is getrouwd met haar moeder en ondertussen doet hij het met iemand van mijn leef tijd O.o?
    En je "vriendin"geeft bij de politie aan dat ze is verkracht? Vreemd verhaal...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Wacht wat. Die vader is getrouwd met haar moeder en ondertussen doet hij het met iemand van mijn leef tijd O.o?
    En je "vriendin"geeft bij de politie aan dat ze is verkracht? Vreemd verhaal...
    he blondie ik zei het toch waar gaan we heen met deze wereld D:


    Shoganai i ne~

    Aguamenti schreef:
    Wacht wat. Die vader is getrouwd met haar moeder en ondertussen doet hij het met iemand van mijn leef tijd O.o?
    En je "vriendin"geeft bij de politie aan dat ze is verkracht? Vreemd verhaal...

    men vader en moeder zijn niet getrouwd ....

    familie is voor altijd, vriendinnen voor even
    ik vind dat je het goed gedaan hebt, liegen tegen de politie is niet handig denk ik ;o
    maar toch kut voor je! ;o


    T O K I O H O T E L < 3

    oh Fuck da wijf is een slet ! zo'n kakmadam holehshit
    je vader heeft wel iets strafbaar gedaan maar anderzijds ik ben met een man geweest van 39 en ik ben 16 dus . ik moet stil zijn ;d
    en de laatste tijd gebeurd het meer en meer
    tss ik vind het niet goed wat je vader heeft gedaan
    maar wat je "vriendin " heeft gedaan zou een echte vriendin nooit doen
    don't worry je vind wel nieuwe , betere vriendinnen x