• Ik ben vannacht aangevallen door een mug. Mijn benen zitten helemaal onder! En dat terwijl ik al jaren niet meer gestoken ben door een mug :\

    Wie zit er nog meer onder?

    Edit: Een van mijn muggenbulten is gaan ontsteken. Gatver.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 10:30 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik niet, heb ik eigenlijk amper last van (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, das echt kut! Ö
    Ik ben ook al jaren niet gestoken alleen gister op het werk ben ik wel door een mug gestoken in mijn hand. Gelukkig is het bij 1 bultje gebleven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb er al een paar gehad, 1 was ontstoken op mijn been..
    Maar het valt nu nog mee, ik heb er btw elk jaar last van en soms zo erg da ik er meer als 30 heb ofzo..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik word nooit gestoken door muggen. Als ik gestoken word dan is het op vakantie door een horzel, en door wespen. Mjaa. xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dan moet je een vitamine C piletje pletten en dan je vinger natmaken en dan in het goedje doen. En dan op de muggenbulten smeren.
    Het blijkt tegen de pijn en jeuk te helpen :'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik, ik heb een mega-muggenbult op mijn wang en het ziet er echt niet uit (cat) Ik haat die beesten, grmbl. Ik word altijd gestoken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    DarkSavior schreef:
    Ik niet, heb ik eigenlijk amper last van (bloos)

    Ik heb er normaal altijd. Maar sinds kort gebruik ik een muggenspray voor op je lichaam & het werkt :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    bijna geen last van me broer en me vader zijn elke keer weer het slacht offer :'D


    Shoganai i ne~

    Nóg niet. Maar ik slaap onder een klamboe, ben ik 's nachts iniedergeval een beetje beschermd.

    DarkSavior schreef:
    Ik niet, heb ik eigenlijk amper last van (bloos)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn bloed schijnen ze altijd erg lekker te vinden.-.-
    een avond: 15 jeukende muggenbulten over mijn hele lichaam. op mijn rechterarm alleen al zaten er 5. -.-


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik wel, op mijn benen, ik durf nauwelijks een jurkje aan te doen, allemaal witte plekjes


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    DarkSavior schreef:
    Ik niet, heb ik eigenlijk amper last van (bloos)

    Ik ook niet, maar nu ineens wel om de een of andere reden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De muggen in mijn kamer houden het nooit lang levend... (duivel)