• Oké, ik voel me op dit moment zwaar kut. Ik heb mijn beste vriend, of wat hij nu ook is, al zowat twee maanden niet gezien. Vandaag zou ik met een vriend naar hem toegaan, maar toen we er waren zei zijn zus dat hij er niet was, dus toen belde we de jongens met wie hij altijd uit school fietst. En toen vroegen wij of hij met H fietste, toen zei hij ja, en even later zei hij nee. Hij zei dat H een uur eerder uit was, en dat hij thuis hoorde te zijn. Maar ik zweer dat ik zijn stem op de achtergrond hoorde. Dus of we zijn dik genaaid, hij was thuis, of we zijn dik genaaid, hij loog, of er was iets vreemds aan de hand.

    Maar het ergste van allemaal was nog dat ik me zo had verheugd om hem te zien, want ik was er eindelijk over uit wat ik voor hem voelde. Hij was niet alleen mijn beste vriend, hij was veel meer dan dat. Hij was mijn alles, mijn eerste gedachte als ik de dag begon, de jongen met wie ik alles kon delen. En ineens komt alles weer terug, de momenten die we hadden meegemaakt, de leuke de verschrikkelijke. En laatst hadden we nog een intens gesprek over hij met het verlies van z'n vader omgaat, en nu is dat... verdwenen. Ik heb het gevoel alsof we steeds verder van elkaar afdrijven, en ik kan er niks aan doen.

    Welk vriendje ik dan ook heb, ik zal nooit, nooit zoveel van iemand houden als dat ik van hem hou, en dat doet pijn, want hij houd niet van mij.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wat rot zeg, hoe hij je behandeld. Ik snap dat je de herinneringen niet zomaar naast je neer kan leggen. :/
    Over dat laatste zou ik me niet zo druk maken, je bent nog jong en komt echt wel een keer een leuke vent tegen die van jou houdt en andersom. Maar goed, dat neemt niet weg dat de situatie zo erg rot is. Dat is het altijd als een vriend of vriendin je laat vallen, maar ook daar kom je wel weer overheen, kan ik uit ervaring zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op ieder potje past een dekseltje.
    No worries. Maar misschien kan je toch nog contact zoeken en wat bijpraten?
    Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten doen...
    Sterkte!
    Groeten van Goomba


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    I feel you. Niet alles komt overeen met mijn situatie, maar het grootste deel wel. Het is rot. Zeer, zeer rot. Maar na een tijdje leer je er mee leven. Een lange tijd, dat wel. Maar het went langzaam :c

    I think one of the saddest things is when two people really get to know each other: their secrets, their fears, their favourite things, what they love, what they hate, literally everything, and then they go back to being strangers. It’s like you have to walk past them and pretend like you never knew them, never even talked to them before, when really, you know everything about them.

    En dan lijkt deze tekst hierboven opeens zo toepasselijk :/

    Idd rot van hem. :/ Ik vind dat hij je tenminste wat uitleg is verschuldigd. Als het misschien iets heels persoonlijks is dat hij je niet wil vertellen, dan moet hij dat ook gwn zeggen vind ik maar ja. Ik zou ook proberen bij te praten met hem, maar als hij je steeds blijft mijden, dan is hij je niet waard.

    En tuurlijk vind je nog wel iemand, maak je daar maar geen zorgen over. Het heeft gwn tijd nodig. :)

    Trek het je ook niet te veel aan, laat jezelf niet al te ongelukkig maken door 1 persoon. ^^


    Ik wil een tuin vol egels