• we gaan verder met deel 3
    de regels voor nieuwelingen:
    ik stel in het begin een domme vraag en jij geeft daarop een dom antwoord en stelt daarbij weer een domme vraag de volgende beantwoord jouw domme vraag (op een domme manier) en stelt daarbij weer een domme vraag en zo voorts

    ik ga verder met de vraag die in deel 2 voor het laatst gesteld werd, voordat het 300 reacties had;

    waarom heb ik een kat?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Omdat een gebouw niet van jou springt.

    Waarom is het woord lepel anders om ook lepel?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:30 ]


    Life is a beautiful struggle

    Omdat radar andersom radar is en de radar vond een lepel dus is dat andersom ook lepel

    Waarom vind ik geen vraag om te stellen?

    Omdat vragen meestal vragend zijn en die van jouw dat duidelijk niet is omdat het geen vragende vraagzin is ^^

    Waarom is bob ontzichtbaar?


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat is hij alleen voor jou.

    Waarom moet ik eten?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omdat anders je maag zoveel honger krijgt dat het jou opeet.

    Waarom gaat bij mij de tijd altijd zo snel?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    nee.


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Hij kan vliegen

    noem alle kleuren van de regenboog te starten met woensdag?!


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Omdat er tabak in zit.

    Noem alle kleuren van de regenboog te beginnen met woensdag?!


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    paarse donderdag, roze vrijdag, groene zaterdag en tot slot gele met rode stippen zondag :Y)

    Waarom is deze smiley :P amazayn ???


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Omdat zayn die smiley Amazayn vond en daarom is het een Amazayn Smiley. Best Amazayn of niet?

    Waarom heb ik geen superkrachten?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Omdat je toverkrachten ze onderdrukken, mischien moet je overwegen wat je wil? superman/woman of tovernaar/heks XD

    Waarom kan ik niet vliegen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Uhm omdat je dat eigenlijk wel kan, maar je het nog niet geprobeerd heb.
    En als je het wel al geprobeerd heb..... Dan had je deze vraag niet gesteld xD

    Waarom luister ik in godsnaam nu het liedje Kraantje Pappie waar is kraan ???
    het is echt een vreselijk liedje !!!


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    XD.. Omdat de ailians in je lichaam perongeluk tegen de spier die door je vingers heeft gestoten en daardoor klikte je op dat liedje ^^ Vaagste reactie ooit XD

    Waarom denk dat vampiers en weerwolfen echt bestaan?

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Omdat de volle maan bestaat; waar zou hij anders voor zijn? (XD), en vampieren, waarom hebben we anders bloed in ons lichaam!

    Waarom zit deze -->(typing) smiley ALTIJD achter zijn pc, en gaat hij niet naarbuiten om vrienden te maken en een leven te zoeken?

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Omdat hij zijn leven al gevonden heeft, namelijk zijn computer, like duh

    Waarom wordt ik nat als ik douch?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.