• goede, originele verhalen over Draco Malfoy, liefst afgewerkt maar dat hoeft niet. Heb je nog een ander verhaal over HP maar over een andere personage drop je het ook maar dan kijk ik wel even.

    - afgewerkt ( hoeft niet persé )
    - AN
    - Geen smilies
    - als het nog niet af is, regelmatig updaten.
    - Hp (even geen zin in andere verhalen)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:15 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb eigenlijk alleen maar stories over HP waarvan eentje afgewerkt maar wel met een vervolgstory. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Ik heb eigenlijk alleen maar stories over HP waarvan eentje afgewerkt maar wel met een vervolgstory. (:


    maar die van jou lees ik al allemaal ^^ (dacht ik toch) *doet me eraan denken dat ik nog abo moet nemen op dat vervolg*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb geen verhalen over Draco, maar wel vier andere Harry Potter stories. :'D

    x The Potters - afgelopen, 220 hoofdstukken
    x They kept saying he was gone - George Weasly - afgelopen, 4-shot
    x The Eyes of a Snake [Slytherin] - lopend, over een halfuurtje 69 hoofdstukken (:
    x Teachers, Slytherins & other Criminals - lopend, 27 hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel. Hij is nog niet zolang begonnen, en ik update bijna elke dag, alleen de komende drie weken niet, want dan ga ik op vakantie :(


    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world:
    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein. hij heeft wel al 130+ hoofdstukken, maar hij is bijna af. ook deze post ik normaal gesproken dagelijks of bijna dagelijks.


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood