• heey iedereen ik ben dus een story aan het schrijven maar ik heb -zoals je ziet- een paar personages te kort.
    Dus laat jullie inspiration maar is werken
    Ik zoek dus

    1 vrouwelijk personageiloveuu
    2'paladijnen'(da zijn gewoon mensen dus maak maar wat)
    1 vriendje voor het vrouwelijk personagecurlybiatch

    Wat heb ik hier van nodig

    VOLLEDIGE naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Karakter:
    Extra:

    Ik zou het echt super vinden als jullie me een handje zouden helpen, dus ik zal na jullie reactietje zeker een bedankje zetten in je gastenboek.

    xxx
    groetjes

    brokenwingx

    hier het eerste hoofdstukje:

    .

    "Kan de dag nog erger?" vroeg ik aan Alice. "Of houdt het na die drie rioolbuizen met een diameter van zes meter op?"
    Alice proestte het uit. "Ja het kan nog veel erger," zei ze met de stem die de leerkracht Frans altijd gebruikt. Ze kon namelijk alle stemmen van de leerkrachten perfect imiteren.
    Ik deed mijn kluisje dicht. "Het enige wat me vandaag nog blij kan maken, is dat Thor thuiskomt,"
    "Oeh," zei Alice. "Komt hij vandaag terug?"
    "Ja, duh!" De Thor waar ik het met Alice over had, was namelijk de knapste spetter van school en toevallig ook mijn vriendje! Ik spoorde Alice aan. "Komaan, stap nu in die auto van mij zodat ik naar huis kan brengen."
    "Naar huis," zei Alice smalend. "Naar Thors huis bedoel je."
    Ik bloosde. "Dat ook ja!"
    We reden druk babbelend naar Alice's huis. "Doe hem de groeten van mij he, Ayla!"
    "Zal ik doen!" Als ik het niet vergeet, dacht ik er achteraan.
    Ik reed snel naar huis. Ik voelde mijn mobieltje trillen. Ik staarde naar het schermpje. 'thor<3' stond erop. Ik opende het bericht. 'Kom je zo naar mijn huis?' stond erin. Ik sms'te snel een antwoord: 'ok ben er over een half uurtje xxx'. Ik stormde het huis binnen en ging regelrecht naar mijn kamer. Ik keek in de spiegel en ik zag helblauwe ogen met gouden spikkels, lang bruin haar tot net boven mijn middel, een egale lichtgebruinde huid en vooral en sterk meisje van zestien jaar, die gevonden werd bij een rijke familie voor de deur. Ik was populair en geliefd bij jongens, ik had een vriendengroep om u tegen te zeggen en was rijk en getalenteerd. Toen ik klaar was met mezelf in orde te maken, vertrok ik naar Thor met een slecht voorgevoel..

    .

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 18:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    waarover gaat het|?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    waarover gaat het|?

    moet ik het eerste hoofdstuk er misschien opzetten bevorderd da?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ja hoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    ja hoor

    alstu dan xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil wel een personage voor je verzinnen maar ik ben bang dat de batterij van mijn laptop het zometeen begeeft dus is het goed als ik morgen een personage verzin en in je topic zet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik wil wel een personage voor je verzinnen maar ik ben bang dat de batterij van mijn laptop het zometeen begeeft dus is het goed als ik morgen een personage verzin en in je topic zet?

    sgoe als niemand je voor is geweest maar dan maak ik wel selcties


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zit nu op m'n mobiel, maar morgen ga ik er een voor je maken =D


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    VOLLEDIGE naam:Jade Adams
    Leeftijd:15 jaar
    Uiterlijk(met foto):


    Jade heeft, donkere, bruine haren.Ze heeft donkere groene ogen,En draagt Mascara.Ze houd van oorbellen, en die draagt ze dan ook altijd.Jade haar kledingstijl is gewoon normaal, en ze hoeft ook niet persee op te vallen.
    Karakter:Jade, een rustig meisje met een speciale persoonlijkheid. Vanbuiten lijkt ze rustig, maar als ze eenmaal alleen is gaat ze helemaal uit haar dak.Met vreemde is ze verlegen, met mensen die ze kent is ze spontaan.Ze houd van oorbellen kopen, en is slim met geld, want het meeste spaart ze op, en stort ze op haar bankrekening. Met vriendinnen kan ze helemaal losgaan,en zij en haar vriendinnen maken vaak foto´s wat Jade heel erg leuk vind, want ze houd van fotograferen, fotograferen is haar hobby namelijk.
    Extra:Jade rookte soms, maar hier is ze mee gestopt, gelukkig maar :)

    Nee, ik heb vandaag geen tijd gehad.
    Morgen, beloofd!


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    VOLLEDIGE naam: Alexander 'Alex' Jonathan Champer
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk(met foto):


    Karakter: Het is een boy-next-door als je het zo wilt noemen. Hij valt niet op maar is wel goed bevriend met vele. Hij skate en maakt muziek. Hij is één van weinige jongens die zijn gevoelens uit. Hij is heel lief en is het perfecte vriendje voor een meisje. Natuurlijk heeft hij ook zijn downsides zoals, hij gelooft onrealistische dingen niet gauw ook al is het waar, hij kan moeilijk keuzes maken en hij is een beetje te ijdel volgens vele meisjes maar dat valt eigenlijk best wel mee. Voor de rest houd hij heel veel van zijn vrienden en familie en zou hij hun ook nooit laten vallen. In zijn hobby's steekt hij veel tijd en weet al precies wat hij wilt worden. Ook is hij heel slim en houd ervan om te huilen bij een film. Hij is geen watje maar juist stoer. Al die emotionele dingen zou hij niet doen als er veel vreemde mensen in de buurt zijn. Hij rookt en drinkt en houd van feestjes. Hij is gek maar wel gek op jou.
    Extra: Hij is zijn moeder kwijt geraakt aan een onbekende ziekte en woont thuis met zijn vader en zusje
    xxxxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    xBrownEyes schreef:
    Nee, ik heb vandaag geen tijd gehad.
    Morgen, beloofd!


    heey ik wil je vragen of je dit eigenlijk nog wel wil doen ik zou het heel apprecieren.!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nog 5 personages!!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    uhm ik wil je nog wel helpen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    uhm ik wil je nog wel helpen?
    dat mag


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    VOLLEDIGE naam: Sophia Emily Fayer
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk(met foto):


    Bonnie Wright
    Karakter: Sophia kan heel aardig zijn wanneer jij ook aardig bent tegen haar. Ze zegt alles wat ze denkt en komt daardoor bitchie over. Ze is aardig populair op school en gewilt door de jongen. Dit alles is juist het omgekeerde van wie ze wilt zijn. Sophia heeft een groot hart en houd heel veel van haar vrienden. Ze steunt ze veel maar alleen haar vrienden kennen de echte haar. Sophia is eigenlijk best wel onzeker over haar uiterlijk en vind het daarom raar dat jongens achter haar aanlopen. Buiten school doet ze vrijwilligers werk en danst ze in een professionele dansschool.
    Extra: eigen inbreng


    VOLLEDIGE naam: Luke Etienne Thompson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk(met foto):


    Lewis Watson
    Karakter: Luke is een lieve jongen. Af en toe gek maar vooral leuk. Hij heeft een leuke humor wat meisjes aantrekt. Natuurlijk niet alleen zijn humor, hij is ook nog eens leuk qua uiterlijk. Hij kan goed gitaar spelen en zingt in zijn vrije tijd. Hij heeft een aantal hele goede vrienden waaronder Alex en een aantal vriendinnen. Met hun kan hij goed opschieten en is er altijd voor ze. Hij steunt ze door dik en dun en is een goede vriend. Natuurlijk is Luke niet helemaal perfect. Hij weet niet hoe hij om moet gaan met onbekende mensen en komt daardoor wat in zichzelf en ego over. Hij is ook een beetje nonchalant en lui. Maar voor zijn vrienden maakt dat allemaal niet uit. Hun nemen hem zoals hij is.
    Extra: eigen inbreng

    hoop dat je er nog wat aan hebt? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.