• Nou, een jongetje die ik ken, een vriendje van mn zusje lag in het ziekenhuis.
    en mijn moeder zing in 1 of andere zangroepje The Jamb met nog 3 mensjes en nouja, die moesten dus in het ziekenhuis optreden.
    en dat jongetje, die lag er vanochtend nog, en wij gingen eerder zodat we nog even bij hem konden kijken.
    hij voelde zich al beter [/hij had wat aan zijn darmen] en hij zou waarschijnlijk om 3 uur naar huis mogen als hij niet meer over zou geven.
    en toen moest mijn moeder dus optreden, en toen gingen ze een liedje opdragen aan hem en dat was echt heel mooi want want hij was dus speciaal naar beneden gekomen en zijn moeder en hij zaten bij mn zusje en ik aan tafel daaro en zijn moeder moest huilen en hij was helemaal ontroerd, zat hij daar op zijn kamer en toen kreeg hij daarna te horen dat hij naar huis mocht en hij zag er zo uit van..
    ja ik kan het niet echt uitleggen maar het was echt heel bijzonder voor hem (:
    en hij buuuuh hij was zo lief!! (:

    en nu gaat niemand reageren. [a] [/denkik.]

    (A)


    AAP

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!
    PRACHTIG ,,ik wil ook jongetje sien(A)


    Crack a bottle

    JAAA, echt zoo lief. <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hij is echt zooo cutteee!
    hij heeft heel licht haar. oooo.
    hij is al 10 jaartjes oud maar hij is gewoon zo schattig en hij is ook mijn vriend. (A) [/is verrie trots]


    AAP

    Aaaawh das zo lief^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja. (:


    AAP

    (:


    If music be the food of love, play on!

    aaah wat lief:)

    egt een roman!!! WAUWsie je voelt je nu vast super!! :D

    dat heb ik in elk geval dan wel :P


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    jaaa en hij straalde helemaal!! :D


    AAP

    Aaah! Zo lief!


    Get back motherfuckerz'

    Ooooh dat is kei schattig en lief


    Live life limitless.

    uuuuh iedereen vind hem lief en hij is lief en dat is cuuuuwl. (:


    AAP

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamm????


    AAP