• Hé, leuk dat jullie op dit topic hebben geklikt, nu kun je meedoen aan een onzinspelletje die toch wel leuk is (vind ik!)

    uitleg!
    Ik verzin hier een woord. Mijn woord is bijvoorbeeld 'huilarpje'. Diegene die na mij reageert, die gaat een betekenis verzinnen voor dat vreemde woord 'huilarpje'. Wees origineel! Voorbeeld: een huilarpje is een volwassen mens die wel eens huilt terwijl hij/zij harp speelt. De tranen vallen dan op de harp waardoor de harp kapot gaat. Huilarp-mensen zijn dus meestal mensen met kapotte harpen.

    dit heb ik even zo verzonnen, maarrr.... Kunnen jullie ook een leuke/gekke/originele betekenis verzinnen, bij mijn woord?
    Mijn woord is: "Krioelbomper".

    Wanneer je een betekenis hebt verzonnen, kom dan weer met een nieuw woord die je zomaar even bedacht hebt. Dan kan diegene na jou weer een betekenis verzinnen... veel plezier & succes..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Hondenbrokken voor chiuaua's.

    Mokipolopaat.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mokipolopaat:daar maken ze Voulezasjetunous en kahistaployokioop die gerechten die alleen beschikbaar zijn in ALLERBESTE hotels/restaurants in Rusland op maken


    Lokorikinisolapirony


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een nieuw soort paard.

    Xylowenen


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een soort van xylofoon in de vorm van de stad Wenen.

    Droesjkah


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Droesjkah is marsisch voor model. Doutzen Kroes is daaruit vernoemd. Doutzen kROES. De marsmannetjes hadden haar betoverd zodat ze model werd om de betekenis gaande te houden.

    Alamanos


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alamanos:een plant die alleen te vinden is in de gele zee hij is vernoemt naar zijn ontdekker Victuky Alamanos die bijna verdronken was in de gele zee


    Ibvacen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ibvacen:een nieuw dodelijk virus dat in 2843 de hele wereld gaat vernietigen

    Klopsinousihilipitatsie


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Een nieuw soort van niezen.

    Lalalalalama


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een lama die heel de tijd 'lalalalala' zingt.

    Kanperd.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:28 ]


    Believe in yourself.

    Kanperd:Ee paar in de vorm van een kan


    Ibuditonidadedandiihogewovadispol


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ibuditonidadedandiihogewovadispol:een wezen dat alleen leeft in Zuid-Rusland.


    Camensek


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Camensek:een soort sek die kan werken met een webcam

    Sek


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een koe met een de kop van een hond en de poten van een Lory


    Lory


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lory:een klein beest dat vaak uitwerpselen van slakken eet


    Corselyap


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een gordijn opgerold in de vorm van een lepel die dient om Liam weg te jagen :Y)


    Trazebur

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:58 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.