• Hé, leuk dat jullie op dit topic hebben geklikt, nu kun je meedoen aan een onzinspelletje die toch wel leuk is (vind ik!)

    uitleg!
    Ik verzin hier een woord. Mijn woord is bijvoorbeeld 'huilarpje'. Diegene die na mij reageert, die gaat een betekenis verzinnen voor dat vreemde woord 'huilarpje'. Wees origineel! Voorbeeld: een huilarpje is een volwassen mens die wel eens huilt terwijl hij/zij harp speelt. De tranen vallen dan op de harp waardoor de harp kapot gaat. Huilarp-mensen zijn dus meestal mensen met kapotte harpen.

    dit heb ik even zo verzonnen, maarrr.... Kunnen jullie ook een leuke/gekke/originele betekenis verzinnen, bij mijn woord?
    Mijn woord is: "Krioelbomper".

    Wanneer je een betekenis hebt verzonnen, kom dan weer met een nieuw woord die je zomaar even bedacht hebt. Dan kan diegene na jou weer een betekenis verzinnen... veel plezier & succes..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Tempex dat nadenkt over het leven

    Berveten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Op de grond liggen omdat je te veel gegeten hebt.

    Aliconos


    Felix

    Een mix tussen de gekke-koeien-ziekte en Q-koorts

    Itrep


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Een pet die je alleen op mag in de trem (:

    Polkima


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    mensen die een boom zin opeens omvallen.

    dedoenen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het woord de die je gebruikt in een zin met een seizoen, bijv. De Zomer

    Hertyberty


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    dat zijn mensen die praten met mensen die kwaad zijn

    poliwersalox


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    een gladde sandaal volledig gemaakt van polyester waarmee je onmogelijk kan uitglijden.

    Loxstabref.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    dat is een geval dat je aan de uier van een koe moet doen; en dan alle melk eruit zuigt en nadien meteen in flesjes of brikjes doet?


    uhm, een frigeruliek


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Een frikandel dat uit zich zelf gaat lopen. Dan naar buiten gaat in een vijver gaat springen. Dan gaat ie zwemmen .Springt hij in de lucht en Ontploft.


    huyredvfg


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    een kat dat naar ketchup stink en het ook veel eet

    okljlilalala


    Shoganai i ne~

    Een bruine blanke.

    Glops.

    Een dansende hond die 'Glee' kijkt

    Iderwit


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    een witte hond met met zwarte ogen die bij volle maan in een wolf verandert xD

    slinufine

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 23:40 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Een soort medicatie waarme je IQ de hoogte inschiet

    Caivoer


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak