• helo quizlettertjes
    ik heb een nogal raar probleem , ik denk dat jullie me kunnen helpen dus heb ik terug Q aangemaakt

    genoeg gezeik nu mijn probleem :
    ik ben een meisje van 16 en heb men vader nooit gekend omdat (nja tis nogal raar om te zeggen )men moeder een hoer was om haar brood te verdienen
    dat is ze sinds vorig jaar niet meer , de reden wou ze niet zeggen
    2 maanden geleden werd men moeder ziek , maar echt doodziek ze kwam bij mij en zij dat ze longkanker had door te roken en daarom zo ziek werd , ze zij dat ze weer beter ging worden maar dat was niet zo
    dus ze is ongeveer een maand en een half geleden gestorven (29/05/2011)
    (ik ben toen bij men oma gaan inwonen)
    ik hield echt van haar dus ik wou zelfmoord plegen !
    1 ding hield me tegen , men vriendje
    dus ben ik voor hem beginnen vechten
    het was echt zwaar ik ben beginnen roken en drugs nemen om een beetje op goede gedachten te blijven

    tot ik vanochtend een smsje kreeg van men vriendje " het werkt niet tussen ons , het is uit "

    nu weet ik zeker dat ik niet meer wil leven ! ik wil bij men moeder gaan liggen in het graf ookal was het een hoer , ik hield van haar

    echt sorry voor mijn gezeik maar ik kan het echt niet meer aan
    jullie zullen me vast niet kunnen helpen ... of wel ?

    Je moeder zal vast en zeker ook willen dat jouw leven een mooi leven is wordt en blijft. mischien motiveert dat je. je moeder houdt vast en zeker van je. en dat zal ze waarschijnlijk ook altijd blijven doen.
    Het leven is ardt maar je moet proberen zo erg veel harder te zijn. ook al is dat zo tegenvallend.

    heel veel sterkte : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Sombres schreef:
    Dit klinkt..... vreemd.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ribedebie schreef:
    helo quizlettertjes
    ik heb een nogal raar probleem , ik denk dat jullie me kunnen helpen dus heb ik terug Q aangemaakt

    genoeg gezeik nu mijn probleem :
    ik ben een meisje van 16 en heb men vader nooit gekend omdat (nja tis nogal raar om te zeggen )men moeder een hoer was om haar brood te verdienen
    dat is ze sinds vorig jaar niet meer , de reden wou ze niet zeggen
    2 maanden geleden werd men moeder ziek , maar echt doodziek ze kwam bij mij en zij dat ze longkanker had door te roken en daarom zo ziek werd , ze zij dat ze weer beter ging worden maar dat was niet zo
    dus ze is ongeveer een maand en een half geleden gestorven (29/05/2011)
    (ik ben toen bij men oma gaan inwonen)
    ik hield echt van haar dus ik wou zelfmoord plegen !
    1 ding hield me tegen , men vriendje
    dus ben ik voor hem beginnen vechten
    het was echt zwaar ik ben beginnen roken en drugs nemen om een beetje op goede gedachten te blijven

    tot ik vanochtend een smsje kreeg van men vriendje " het werkt niet tussen ons , het is uit "

    nu weet ik zeker dat ik niet meer wil leven ! ik wil bij men moeder gaan liggen in het graf ookal was het een hoer , ik hield van haar

    echt sorry voor mijn gezeik maar ik kan het echt niet meer aan
    jullie zullen me vast niet kunnen helpen ... of wel ?

    amai , gemakkelijk is anders
    het is misschien hard maar op vriendjes vertrouwen is nooit een goed plan maar ik doe het ook soms het beetje te veel dus eigelijk dood normaal maar jah

    zo maar je leven ontnemen is nooit de oplossing maar ksnap wel waarom je er over dernk enzo
    maar kzou de toekomst kijken en denken aan hoe je gaat studeren hoe je droomjob gaat doen ( wat het ook is tis jouw droom en daar heeft niemand iets mee te bemoeien xd)
    mss moeilijk te bedenken maar op het juiste moment zal je ooit iemand tgn komen die je echt mt je leven vertrouwt enzo (zonder er spijt van te krijgen) geloof me die bestaan !!!
    en dan kun je trots zijn op wat je hebt berijkt ondanks de moeilijk piriode
    groetzz selenalove

    srry voor de typ fouten!!

    Had je moeder dit gewild?
    Vecht voor je oma, voor je moeder. Hun zijn trots op je dat je dit allemaal aankunt. Het is niet easy, maar je bent sterk genoeg, dat weet ik gewoon. Je kan dit wel aan, lees deze berichtjes gewoon elke dag en daar kun je al hoop uit halen. Er is altijd iets om voor te leven, altijd.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Waarom klinkt dit wat ongeloofwaardig in mijn oren?
    Nou ja, whatever. Sterkte.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    men ex vriend zei dat hij me gewoon niet meer zag zitten en hij heeft trouwens al een ander (huil)

    maar toch bedankt allemaal dat jullie me willen helpen ..

    Wat Stray ook zei, denk aan je moeder. Haar is het leven ontnomen, zij heeft er niet voor gekozen. Denk aan haar, en bedenk dat jij nog wel een heel leven voor je hebt liggen. Bedenk dat je nog een hele toekomst voor je hebt liggen die jou moeder ontnomen is. Denk aan haar, en bedenk dat zij ook nooit zou willen dat je je eigen leven zou ontnemen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zou wel aan mijn roken en drugs willen afgeraken
    maar dat is veel moeilijker dan het lijkt
    zeker nu

    Mudblood schreef:
    Waarom klinkt dit wat ongeloofwaardig in mijn oren?
    Nou ja, whatever. Sterkte.


    Dan ben ik dus niet de enige die dit een sterk verhaal vind.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    sorry dat ik weer kom zeiken maar iedere dag gaat het slechter mmet me
    voel me slap , zie bleek , ik zie soms zwarte vlekken en zak door men benen
    ik weet niet hoe het komt maar niemand rondom mij merkt het
    ik geloof niet in leven na de dood , maar moest het bestaan

    is dit dan een teken dat ik moet gaan ??

    Valentino schreef:
    (...)

    Dan ben ik dus niet de enige die dit een sterk verhaal vind.


    het is inderdaad een sterk verhaal
    daarom juist kan ik het niet verwerken

    ribedebie schreef:
    sorry dat ik weer kom zeiken maar iedere dag gaat het slechter mmet me
    voel me slap , zie bleek , ik zie soms zwarte vlekken en zak door men benen
    ik weet niet hoe het komt maar niemand rondom mij merkt het
    ik geloof niet in leven na de dood , maar moest het bestaan

    is dit dan een teken dat ik moet gaan ??

    Ik dank dat dat komt omdat je je niet goed verzorg en door de drugs. Ik weet niet veel van drugs maar het kan niet goed voor je zijn. Als je er van af wilt komen moet je hulp zoeken. Er zijn genoeg plekken waar dat kan. Daar geven ze je ook vaak psychologische hulp en gaat het vanzelf beter met je. Zelfmoord is niet de oplossing.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall