• helo quizlettertjes
    ik heb een nogal raar probleem , ik denk dat jullie me kunnen helpen dus heb ik terug Q aangemaakt

    genoeg gezeik nu mijn probleem :
    ik ben een meisje van 16 en heb men vader nooit gekend omdat (nja tis nogal raar om te zeggen )men moeder een hoer was om haar brood te verdienen
    dat is ze sinds vorig jaar niet meer , de reden wou ze niet zeggen
    2 maanden geleden werd men moeder ziek , maar echt doodziek ze kwam bij mij en zij dat ze longkanker had door te roken en daarom zo ziek werd , ze zij dat ze weer beter ging worden maar dat was niet zo
    dus ze is ongeveer een maand en een half geleden gestorven (29/05/2011)
    (ik ben toen bij men oma gaan inwonen)
    ik hield echt van haar dus ik wou zelfmoord plegen !
    1 ding hield me tegen , men vriendje
    dus ben ik voor hem beginnen vechten
    het was echt zwaar ik ben beginnen roken en drugs nemen om een beetje op goede gedachten te blijven

    tot ik vanochtend een smsje kreeg van men vriendje " het werkt niet tussen ons , het is uit "

    nu weet ik zeker dat ik niet meer wil leven ! ik wil bij men moeder gaan liggen in het graf ookal was het een hoer , ik hield van haar

    echt sorry voor mijn gezeik maar ik kan het echt niet meer aan
    jullie zullen me vast niet kunnen helpen ... of wel ?

    Moet je eens luisteren, zm plegen heeft geen zin. Je doet alleen maar meer mensen pijn en als het niet lukt dan heb je super veel pijn en spijt echt! Ik weet niet wat ik precies moet zeggen, of hoe ik uberhaupt moet reageren, maar ik bedoel, je moet echt niet zo denken. Zm heeft echt geen zin. En dat over je moeder, ik weet zeker dat ze dat alleen maar deed om jou te verzorgen omdat ze freekin veel van je hield! En voor derest jah, blijf positief... Je kan me altijd PB-en voor een luisterend oor! -aa-(flower)

    Sombres schreef:
    Dit klinkt..... vreemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het spijt me zo erg voor je...

    Maar 1 ding zeg ik... Pleeg geen ZM... Dat is gewoon geen optie..


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    underwaterr schreef:
    zo moet je niet denken.
    je moet geen zm plegen,
    je familie en vrienden geven heel erg veel om je!

    Het gaat nu allemaal helemaal fout, maar bedenk dat het dus alleen maar beter kan gaan.

    Het is misschien een idee om je vader op t gaan sporen. Ga in ieder geval iets doen dat zin heeft, want je oma houd waarschijnlijk heel veel van je en die kan je ook niet zomaar in de steek laten.
    Je vrienden vinden het waarschijnlijk ook niet leuk als je weggaat. Probeer met hun te praten. En wat je ex betreft; Je weet nu hoe het is om van iemand te houden en ik weet zeker, dat er binnenkort weer iemand voor je komt, die je alles wil geven. Je moet gewoon nog even volhouden.

    Heel veel sterkte (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    aangezien ik niet zo psychologisch ben ingesteld, raad ik je www.kjt.org aan,
    je kan gratis bellen naar 102
    chatten elke maandag en woensdag van 18 tot 22 uur behalve op feestdagen
    of gewoon op het forum hangen bij bepaalde onderwerpen.


    Owl you need is love.

    Grizzly schreef:
    ten eerste, het gaat niet om wat iemand doet, maar hoe de persoonlijkheid is, dus dat 'al was ze maar een hoer' vind ik stom. ja, ze worden sterk benadeeld, en is een scheldwoord, maar je moeder was waarschijnlijk een fantastisch persoon, en daar gaat het om, je mag zo niet denken, je moet gewoon denken aan hoe ze was, niet om wat ze deed :)

    ten tweede, ik vind het persoonlijk niet zo slim van je om te roken en drugs te nemen om 'op het goede pad te blijven'. :( want ik wil niet dat je even veel gaat roken als je mama deed..;

    ten derde: als hij het zo uitmaakt, dan weet je dat hij het niet waard is! Dat toont aan dat hij te kinds is om volwassen en eerlijk een gesprek met je te hebben!

    ten vierde, als je bij je moeder wilt gaan, doe het gewoon. geef haar een bezoek, meer niet, want volgens mij wil ze helemaal niet dat je naast haar gaat liggen, ze gaat het al lief genoeg vinden dat je een bezoek brengt aan haar graf. misschien haal je er wel enorme troost uit om het graf op te knappen zo af en toe, verse bloemen te leggen,...

    en ik raad je ook eigenlijk aan om met je vriendinnen, oma of schoolpsychologe te praten, want dit is echt een zwaar probleem. Weet in elk geval dat ik er voor je ben, en dat je me mag pb'en en gb'en en doen, wanneer je wil, wat je wil.

    hoe je sterk meis, en ik geloof in je (K)


    Bad decisions make good stories.

    Grizzly schreef:
    ten eerste, het gaat niet om wat iemand doet, maar hoe de persoonlijkheid is, dus dat 'al was ze maar een hoer' vind ik stom. ja, ze worden sterk benadeeld, en is een scheldwoord, maar je moeder was waarschijnlijk een fantastisch persoon, en daar gaat het om, je mag zo niet denken, je moet gewoon denken aan hoe ze was, niet om wat ze deed :)

    ten tweede, ik vind het persoonlijk niet zo slim van je om te roken en drugs te nemen om 'op het goede pad te blijven'. :( want ik wil niet dat je even veel gaat roken als je mama deed..;

    ten derde: als hij het zo uitmaakt, dan weet je dat hij het niet waard is! Dat toont aan dat hij te kinds is om volwassen en eerlijk een gesprek met je te hebben!

    ten vierde, als je bij je moeder wilt gaan, doe het gewoon. geef haar een bezoek, meer niet, want volgens mij wil ze helemaal niet dat je naast haar gaat liggen, ze gaat het al lief genoeg vinden dat je een bezoek brengt aan haar graf. misschien haal je er wel enorme troost uit om het graf op te knappen zo af en toe, verse bloemen te leggen,...

    en ik raad je ook eigenlijk aan om met je vriendinnen, oma of schoolpsychologe te praten, want dit is echt een zwaar probleem. Weet in elk geval dat ik er voor je ben, en dat je me mag pb'en en gb'en en doen, wanneer je wil, wat je wil.

    hoe je sterk meis, en ik geloof in je (K)


    ik bn het totaal met je eens
    k ad et zelf ni betre kune zege xx


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Uh. Lol.

    Sterkte?

    Ik vind dit echt een heel vreemd verhaal.

    Anyways. Als dit allemaal waar is, dan kunnen wij je nog zoveel raad geven, dat heeft geen zin, dan moet je op zoek gaan naar professionele hulp.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tja, al was je moeder een 'hoer' zoals jij dat noemt, het was dan wel je moeder. Ik zou waarschijnlijk wel kwaad op haar worden en van haar walgen, maar ik weet niet in wat voor situatie jij/zij zat dus eigenlijk heb ik ook niet het recht om er zo over te oordelen... Ik snap dat het echt moeilijk is. Ik zou het ook niet zo makkelijk vol kunnen houden, niemand waarschijnlijk. Denk aan de personen die om je geven. Die zal je veel pijn bezorgen. Je zegt dat je ook drugs en dat soort dingen gebruikt, doe dat niet! Zoek hulp ga naar een vriendin of naar je oma. Zorg ervoor dat je van die troep afkomt. Zulke dingen kunnen je niet lang helpen en het kan tot je dood lijden... Ik zou zeggen; ga ff naar een psychiater. praat met hem/haar, dan voel je je misschien een beetje beter. Heel veel stekte en ik hoop dat het goed komt...
    Edit: Dat vriendje van jouw hield niet genoeg van je. Als hij echt om je gaf, bleef hij wel bij je en liet hij je niet in de steek! Vergeet hem... Maak je zelf niet verdrietig om mensen die het niet waard zijn en die niet eens de moeite doen om je te helpen wanneer je problemen hebt. In zulke tijden kom je er pas acchter hoe mensen echt zijn en hij was blijkbaar niet goed genoeg. Denk aan jezelf. Je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd dan je zorgen te maken om hem omdat hij het heeft uitgemaakt. -Al is het zo moeilijk-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:03 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Je moeder werd 2 maanden geleden ziek, en ze is anderhalve maandf geleden gestorven? Ik vind het een raar verhaal. Als jou moeder ook echt een prostituee was en je hield zoveel van haar, zou je niet zeggen dat ze "toch maar een hoer was".


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Je moeder werd 2 maanden geleden ziek, en ze is anderhalve maandf geleden gestorven? Ik vind het een raar verhaal. Als jou moeder ook echt een prostituee was en je hield zoveel van haar, zou je niet zeggen dat ze "toch maar een hoer was".


    Ja nu je het zegt... Daar lette ik niet echt op. 2 maanden geleden ziek en anderhalve maand geleden gestorven? O.o IDD raar. Hebik helemaal niet aan gedacht. Maar misschien was haa moeder eeder ziek en heeft ze het toen pas gezegd? Ach ik weet het niet hoor.Je kunt niet altijd controleren of mensen de waarheid spreken achter een PC. Als dat zo is, is het gewoon zielig dat zij dit doet, maar ik weet neit hoe het zit dus ik ga haar niet beschuldigen van dingen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dit echt een heel vreemd verhaal.

    Anyways. Als dit allemaal waar is, dan kunnen wij je nog zoveel raad geven, dat heeft geen zin, dan moet je op zoek gaan naar professionele hulp.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MrsChartered schreef:
    (...)

    Ja nu je het zegt... Daar lette ik niet echt op. 2 maanden geleden ziek en anderhalve maand geleden gestorven? O.o IDD raar. Hebik helemaal niet aan gedacht. Maar misschien was haa moeder eeder ziek en heeft ze het toen pas gezegd? Ach ik weet het niet hoor.Je kunt niet altijd controleren of mensen de waarheid spreken achter een PC. Als dat zo is, is het gewoon zielig dat zij dit doet, maar ik weet neit hoe het zit dus ik ga haar niet beschuldigen van dingen.
    sorry hoor maar in 2 weken? Dat is echt abnormaal.


    Rainbows on my staircase ~