• helo quizlettertjes
    ik heb een nogal raar probleem , ik denk dat jullie me kunnen helpen dus heb ik terug Q aangemaakt

    genoeg gezeik nu mijn probleem :
    ik ben een meisje van 16 en heb men vader nooit gekend omdat (nja tis nogal raar om te zeggen )men moeder een hoer was om haar brood te verdienen
    dat is ze sinds vorig jaar niet meer , de reden wou ze niet zeggen
    2 maanden geleden werd men moeder ziek , maar echt doodziek ze kwam bij mij en zij dat ze longkanker had door te roken en daarom zo ziek werd , ze zij dat ze weer beter ging worden maar dat was niet zo
    dus ze is ongeveer een maand en een half geleden gestorven (29/05/2011)
    (ik ben toen bij men oma gaan inwonen)
    ik hield echt van haar dus ik wou zelfmoord plegen !
    1 ding hield me tegen , men vriendje
    dus ben ik voor hem beginnen vechten
    het was echt zwaar ik ben beginnen roken en drugs nemen om een beetje op goede gedachten te blijven

    tot ik vanochtend een smsje kreeg van men vriendje " het werkt niet tussen ons , het is uit "

    nu weet ik zeker dat ik niet meer wil leven ! ik wil bij men moeder gaan liggen in het graf ookal was het een hoer , ik hield van haar

    echt sorry voor mijn gezeik maar ik kan het echt niet meer aan
    jullie zullen me vast niet kunnen helpen ... of wel ?

    EMIN3M schreef:
    Je moeder werd 2 maanden geleden ziek, en ze is anderhalve maandf geleden gestorven? Ik vind het een raar verhaal. Als jou moeder ook echt een prostituee was en je hield zoveel van haar, zou je niet zeggen dat ze "toch maar een hoer was".


    men moeder was al VEEL langer ziek maar 2 maanden geleden was het gewoon niet meer te doen
    en van je moeder hou je meestal eeh
    ik zij het op die manier omdat hoer voor scheldwoord word gebruikt
    en ik wil dat mensen dit sirieus nemen
    want dit soort reacties helpen niet

    ribedebie schreef:
    (...)

    men moeder was al VEEL langer ziek maar 2 maanden geleden was het gewoon niet meer te doen
    en van je moeder hou je meestal eeh
    ik zij het op die manier omdat hoer voor scheldwoord word gebruikt
    en ik wil dat mensen dit sirieus nemen
    want dit soort reacties helpen niet
    2 maanden geleden werd men moeder ziek ,

    Dat staat er toch? Als zij wist dat ze godverdomme kanker had, had ze het jou vertelt, en anders had je het wel kunnen merken aan haar, en dat weet je zelf ook. Ik weet hoe het is om iemand om me heen te hebben die kanker heeft, jij blijkbaar niet, anders had je wel een beter verhaal verzonnen.


    Rainbows on my staircase ~

    Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik geloof echt niet dat dit verhaal klopt. En ik word er kwaad om als mensen gaan liegen over zoiets heftigs als dit.


    Rainbows on my staircase ~

    mijn verhaal is niet verzonnen

    ik lag niet met de dood
    EN ZEKER NIET MET DIE VAN MEN MOEDER
    en aan de meeste kanker's zie je dat inderdaad
    maar bij longkanker zie je het maar laat
    men moeder begon enkele maanden voor ze stierf al veel te hoesten en zo
    maar dat kon toen ook een buikgriepje zijn of zelfs gewoon een verkoudheid
    ze heeft me toen niet verteld dat ze kanker had dat wist ze zelf toen ook nog niet denk ik ,ze werkte toen niet meer ze wou niet zeggen waarom maar als ik ziek ben zou ik ook niet willen werken.
    het ging met de tijd slechter met haar ze zag lijkbleek enzoo
    we hadden er toen de dokter bij gehaald
    hij wist niet zeker wat het precies was maar het was allesinds erger dan een buikgriep of iets dergelijk , dus heeft had hij haar doorgestuurd naar het ziekenhuis om het daar verder te onderzoeken
    ik ging die dag naar mijn vriend (dat nu een ex is)
    dus ging ze samen met mijn oma
    enkele uuren later kwam ze terug thuis
    ik vroeg wat het was maar ze zij dat de dokter zich vergist had dat het toch een buikgriep was alleen een ernstige vorm en dat ze zo snel mogelijk terug moest keren naar het ziekenhuis zodat ze het daar kunnen verzorgen
    de volgende dag bleef ze nog thuis ze bleef nogal veel bij mij plakken (als ik naar de keuken ging ging zij ook naar de keuken enzo)
    we hadden die dag veel fun
    de dag erna ging ze naar het ziekenhuis
    elke dag ging ik bij haar op bezoek en elke dag ging het ook slechter
    uiteindelijk zij ze tegen mij dat ze longkanker had
    en beloofde mij dat ze het zou halen
    vanaf die dag kwam ik elke dag samen met mijn vriend op bezoek de laatste 4 dagen van haar leven werd ze zelfs kunstmatig in leven gehouden
    (want als je longkanker hebt is er iets mis met je bloed enzo of zoiets)
    en op 29/05/2011 hebben ze de machienes afgesloten en uitgezet

    zo , nu heb ik alles uitgelegd tot in het detail

    Als zij echt zoveel van je houdt, en als ze in het ziekenhuis lag van een buikgriepe (tussen aanhalingstekens dan) zou jij als 16-jarige moeten weten dat er meer aan de hand was. Ze zou waarschijnlijk chemo krijgen en dat merk je, en hoe. Valt van een buikgriepje je haar uit? Nee. Sorry ik geloof je niet.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Als zij echt zoveel van je houdt, en als ze in het ziekenhuis lag van een buikgriepe (tussen aanhalingstekens dan) zou jij als 16-jarige moeten weten dat er meer aan de hand was. Ze zou waarschijnlijk chemo krijgen en dat merk je, en hoe. Valt van een buikgriepje je haar uit? Nee. Sorry ik geloof je niet.

    ik had het al dood hoor , dat er iets erger aan de hand was
    en , aar haar viel niet uit .
    maar je hoeft me niet te geloven , sommige dingen geloof ik ook niet
    ik snap u trouwens wel waarom je me niet gelooft
    ten 1e het is en blijft een zeer heftig verhaal
    ten 2e jou familielid (of vriend) heeft wachijnlijk een ander soort kanker , dan zijn het natuurlijk ook andere symtonen (zoals haar uitvallen enzo)
    maar bij mijn moeder viel haar haar niet uit

    ribedebie schreef:
    (...)
    ik had het al door hoor , dat er iets erger aan de hand was
    en , aar haar viel niet uit .
    maar je hoeft me niet te geloven , sommige dingen geloof ik ook niet
    ik snap u trouwens wel waarom je me niet gelooft
    ten 1e het is en blijft een zeer heftig verhaal
    ten 2e jou familielid (of vriend) heeft wachijnlijk een ander soort kanker , dan zijn het natuurlijk ook andere symtonen (zoals haar uitvallen enzo)
    maar bij mijn moeder viel haar haar niet uit

    ribedebie schreef:
    (...)
    ik had het al dood hoor , dat er iets erger aan de hand was
    en , aar haar viel niet uit .
    maar je hoeft me niet te geloven , sommige dingen geloof ik ook niet
    ik snap u trouwens wel waarom je me niet gelooft
    ten 1e het is en blijft een zeer heftig verhaal
    ten 2e jou familielid (of vriend) heeft wachijnlijk een ander soort kanker , dan zijn het natuurlijk ook andere symtonen (zoals haar uitvallen enzo)
    maar bij mijn moeder viel haar haar niet uit
    Van chemo valt je haar uit, niet van kanker. Zie je, en dat is dus waarom ik je niet geloof. (; Je zit hier allas bij elkaar te liegen, echt laag hoor sorry...


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Van chemo valt je haar uit, niet van kanker. Zie je, en dat is dus waarom ik je niet geloof. (; Je zit hier allas bij elkaar te liegen, echt laag hoor sorry...

    weet ik veel waarbij je haar uitvalt !?
    denk je dat dat me op dit moment ook kan schele !!?
    ik zeg net dat je me niet hoeft te geloven .
    waarom blijf je hier dan zeiken van tis niet waar , tis niet waar !?
    ik weet dat het waar is ! en als ge het niet gelooft dan moet je je hier ook niet komen moeien eeh dat vind ik pas laag
    want zoals ik al zij op een moment gelijk dit helpen dit soort berichten niet ,integendeel !

    ribedebie schreef:
    (...)
    weet ik veel waarbij je haar uitvalt !?
    denk je dat dat me op dit moment ook kan schele !!?
    ik zeg net dat je me niet hoeft te geloven .
    waarom blijf je hier dan zeiken van tis niet waar , tis niet waar !?
    ik weet dat het waar is ! en als ge het niet gelooft dan moet je je hier ook niet komen moeien eeh dat vind ik pas laag
    want zoals ik al zij op een moment gelijk dit helpen dit soort berichten niet ,integendeel !

    Ieder persoon met kanker krijgt chemo, en blijf rustig zeg.
    Hebben de dokters nooit wat tegen jou gezegd ofzo? Nooit gebeld ook? Of naar je grootouders waar je dan (denk ik) woonde in die tijd dat ej moeder in eht ziekenhuis lag? Ik had het niet eerder willen zeggen maar ik vind het dikke, vette bullshit. Ik doe dit niet omdat ik wil dat je zelfmoord pleegt maar zo denk ik erover. En als je zo graag jezelf om zeep wou helpen had je het al lang gedaan, want je hebt niets meer om voor te leven zei je toch? Ik weet dat ik door deze uitspraak veel reacties op me ga krijgen, maar dat boeit me niet. Zo denk ik erover. Als iemand er zo doorheen zit dat hij het niet meer ziet zitten en dat zijn leven geen zin heeft, springt die van de brug af als hij dat zo graag wilt. Als hij het niet doet wil hij het ook niet, klaar, af.


    Rainbows on my staircase ~

    cry for attention


    All I have in life, is my imagniation.

    EMIN3M schreef:
    (...)Van chemo valt je haar uit, niet van kanker. Zie je, en dat is dus waarom ik je niet geloof. (; Je zit hier allas bij elkaar te liegen, echt laag hoor sorry...

    Je kan ook bestraling krijgen als je geen chemo wilt.


    Has no one told you she's not breathing?

    EMIN3M schreef:
    (...)
    Ieder persoon met kanker krijgt chemo.

    Dat is niet waar, moet ik toegeven :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Je kan ook bestraling krijgen als je geen chemo wilt.
    Klopt, maar dat ga je ook merken, sowieso. Als iemand kanker heeft en vooral als iemand zo dicht bij je staat, weet je dat. Dat probeer ik duidelijk te maken.


    Rainbows on my staircase ~

    Delirious schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, moet ik toegeven :]
    Hoe dat niet? Maar vooralsnog, ze had het kunnen weten :')


    Rainbows on my staircase ~