• Jep, vandaag starten de Gentse Feesteeeen! Damn, hier kijk ik al een heel jaar naar uit! Gaat er iemand van jullie ook naar de feesten?:'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Start dat vandaag ?
    Ik ben er nog nooit naar toe geweest.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dices schreef:
    Start dat vandaag ?
    Ik ben er nog nooit naar toe geweest.

    Zeker doen, echt zalig!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik hou daar niet zo van. Maar mijn ouders wel.
    Waarschijnlijk gaan zij er eens naartoe.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    ik kan niet, ben op vakantie. Anders zou ik er wel heen gaan,

    Deep schreef:
    ik kan niet, ben op vakantie. Anders zou ik er wel heen gaan,

    Jammer!:(


    Life begins at the end of your comfort zone

    IK GA! :'D ik ben vanaf morgenavond heel de gentse feesten in gent! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb er geen geld voor, haha.
    Ik heb zelf geen geld voor de Lokerse, dat wordt leuk, 10 dagen met een droge mond haha : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Junglebeat schreef:
    IK GA! :'D ik ben vanaf morgenavond heel de gentse feesten in gent! :'D

    Ik ga ook vanaf morgenavond! ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Ik ga ook vanaf morgenavond! ;D

    ZOTJES! waar ga jij allemaal naartoe? want gent is groot e (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    (...)
    ZOTJES! waar ga jij allemaal naartoe? want gent is groot e (:

    Morgenavond begin ik in Tijuana, (ik weet niet of je dat kent, is zo een club achtig ding), het is dan Go Loco, maar ik zal ook wel rond de polé polé zijn, de duveltent enzo, overal zo'n beetje ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb al gehoord dat het best wel leuk is. Kost het geld? En wat gebeurt daar zoal? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik ga! alleen heb ik geen idee wat ik ga doen.. wss gwn chillen in baudeloo XD
    oh, en ook eens naar hotsy totsy. Zowiezo,; en ook dat ding van de wolven van la mancha :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb al gehoord dat het best wel leuk is. Kost het geld? En wat gebeurt daar zoal? (:

    Je bepaalt zelf of het geld kost ;p maar ja, als je wat wilt gaan doen of zo, dan ja. Maar het is echt leuk, er staat een grote duveltent, er is kermis, polé polé zo over het water met keileuke muziek, echt, geweldig.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Grizzly schreef:
    ik ga! alleen heb ik geen idee wat ik ga doen.. wss gwn chillen in baudeloo XD
    oh, en ook eens naar hotsy totsy. Zowiezo,; en ook dat ding van de wolven van la mancha :D

    Ja, ik ga ook veel rondhangen in Baudelo denk ik, kvind het daar wel chill (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Je bepaalt zelf of het geld kost ;p maar ja, als je wat wilt gaan doen of zo, dan ja. Maar het is echt leuk, er staat een grote duveltent, er is kermis, polé polé zo over het water met keileuke muziek, echt, geweldig.


    Oh, dus geen inkomgeld ofzo? Ik dacht altijd dat de Gentse Feesten meer iets festivalachtig was. De sfeer is er naar het schijnt wel heel erg leuk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.