• Is het jullie wel is op gevallen dat in twilight bijna alles blauw lijkt te zijn? Alsof er een kleur doorheen zit? In De andere films zijn de kleuren allemaal warm. Best raar eigenlijk.

    Het zijn vampiers, die horen koud en blauw te zijn (nerd)
    En nee, is me eigenlijk nooit opgevallen..


    “Love is a contradiction.”

    Was me eigenlijk niet opgevallen... Maar volgens mij heb je wel gelijk.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik weet het niet, ik kijk geen Twilight. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is mij inderdaad opgevallen...Apart...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dat hebben ze express gedaan omdat in twilight Bella in aanraking komt met de ijzige wereld van de vampiers. In new moon daarintegen ondekt ze de warme en hartelijke wereld van de wolven. Ze wilde zo het contrast tussen de vampiers en de wolven nog eens extra aanduiden!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ja, dat had ik ook al gezien!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    shithead schreef:
    Dat hebben ze express gedaan omdat in twilight Bella in aanraking komt met de ijzige wereld van de vampiers. In new moon daarintegen ondekt ze de warme en hartelijke wereld van de wolven. Ze wilde zo het contrast tussen de vampiers en de wolven nog eens extra aanduiden!!


    Dit dus ;D


    To infinity and beyond •

    Bedoel je zo of...? (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Die films zijn gefilmd met een blauwfilter ;]
    Bij New Moon hebben ze het geloof ik niet gedaan :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja dat is zoo fucking irritant, dan lijkt alles donker.

    Chocolicious schreef:
    Was me eigenlijk niet opgevallen... Maar volgens mij heb je wel gelijk.


    There's power in the words you whisper.

    ik heb maar 1 gezien en ik vind twilight niks mar ik moet het verhaal kennen omdat ik met me zus naar breaking down moet (krul)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    ik heb maar 1 gezien en ik vind twilight niks mar ik moet het verhaal kennen omdat ik met me zus naar breaking down moet (krul)

    Neem maar meteen een kussen mee. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Neem maar meteen een kussen mee. D:
    haha voor nee ik ga denk dan maar gewoon weg kwijlen bij taylor maak het tenminste nog een beetje makkelijk zonder te slapen ^^


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    ik heb maar 1 gezien en ik vind twilight niks mar ik moet het verhaal kennen omdat ik met me zus naar breaking down moet (krul)

    breaking dawn -.-'
    Maar dat is me nog niet opvallen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz