• Zucht, hebben mannen soms niet door hoe denigrerend ze over vrouwen doen met hun seksistische opmerkingen?
    Ik voel me altijd een stuk vlees dat wordt gekeurd, en ik haat het. Vanmiddag ook weer; ik zat lekker rustig in de aula een boek te lezen, komen er van die jochies die denken dat ze heel wat zijn met hun brommertje en gaan - ergerlijk genoeg - dan naar me fluiten en seksistische opmerkingen te maken. "Hé schatje, wat doe je nou in dat saaie boek? Ga lekker met ons een ritje maken op onze brommers. En daarna gaan we brommers kijken." Bulderend gelach.
    En dat steeds maar weer.

    Heeft iemand hier ook last van, of ben ik de enige die zich hieraan stoort? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nop daar heb ik (nog) geen last van, het lijktne wel erg stom.

    Dat is echt heel vervelend, maar ze blijven gewoon zo doen. Ik heb het soms zelfs nog als ik een vriendje heb, dat ik me zo voel bij hun. Het is jongenseigen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Dit is stiekem een topic om dat even te melden, dat jongens zo tegen haar doen. :'D

    Maar goed, daar heb ik ook wel een last van .


    -

    Geen last van....jongens hebben niet zoveel interesse in mij....alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms....maar bijna niet:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Genius schreef:
    Dit is stiekem een topic om dat even te melden, dat jongens zo tegen haar doen. :'D

    Maar goed, daar heb ik ook wel een last van .

    Tegen haar wel, zij is tenminste cooler dan jij bent (krul)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    Tegen haar wel, zij is tenminste cooler dan jij bent (krul)


    Only 20%... (krul)

    Anyway, i don't have that problem :Y) Boys don't like me, and I don't like boys.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yup, ik ken het wel.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik weet wat je bedoeld.
    Bekijk het positieve, goed voor je zelfvertrouwen. Je weet dat jongens je aantrekkelijk vinden. (:

    Nooit gehad, meestal maken ze me op een hele subtiele wijze duidelijk dat ik lelijk ben. Maar ik kan me voor stellen dat her vervelend is. Sukkels


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)
    Tegen haar wel, zij is tenminste cooler dan jij bent (krul)

    Komt omdat ik zo heet ben. Daar kan je niet tegenop.


    -

    Ik vind het meestal wel grappig :P


    Life is hard and then we die

    In tegenstelling tot jullie voel ik me altijd vereerd. Allé ja, het streelt mijn ego, laat het ons zo zeggen. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Genius schreef:
    Dit is stiekem een topic om dat even te melden, dat jongens zo tegen haar doen. :'D

    Maar goed, daar heb ik ook wel een last van .

    Ja, ik vind het echt fantastisch om behandeld te worden als een stuk vlees!
    Hou toch op, ik wil alleen maar mijn ergernis benadrukken, en niet dat ik wil dat iedereen denkt: 'O, wauw, zij heeft aandacht van jongens!'

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 23:07 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    (...)
    Komt omdat ik zo heet ben. Daar kan je niet tegenop.


    Zal ik je afkoelen? ;D


    quidquid excusatio prandium pro

    Dudley schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het echt fantastisch om behandeld te worden als een stuk vlees!
    Hou toch op, ik wil alleen maar mijn ergernis benadrukken, en niet dat ik wil dat iedereen denkt: 'O, wauw, zij heeft aandacht van jongens!'


    Jaaaa, ik snap je helemaal, Shawty (cat)

    Ik heb mijn dag met irriteren xD


    quidquid excusatio prandium pro