• Is het jullie wel is op gevallen dat in twilight bijna alles blauw lijkt te zijn? Alsof er een kleur doorheen zit? In De andere films zijn de kleuren allemaal warm. Best raar eigenlijk.

    Dat is toch met verschillende films zo. Niet per se met blauw filter gefilmd, maar er wordt over het kleurenschema altijd nagedacht voor ze filmen. (Zo kiezen ze op voorhand bv in welke tinten de kleren zijn en de decors enzo)


    Get outta my head!

    Chocolicious schreef:
    Was me eigenlijk niet opgevallen... Maar volgens mij heb je wel gelijk.

    I know what you mean!!
    In die 1e film is alles groenblauwig, net alsof er gekleurd folie voor de lens zit ofso...


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Kleurenfilters, Leute.
    Gewoon een plasticje voor de lens en hoppakee :]
    Kijk maar eens voor de grap naar Underworld, die regisseur maakte ook gigantisch veel gebruik van kleurenfilters. Heb me dat ook jaren afgevraagd, tot ik zelf dit jaar op school een filmproject had en dan komen zulke dingen wel aan het licht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt, die in die film zijn de kleuren echt koel.

    Archibald schreef:
    Het zijn vampiers, die horen koud en blauw te zijn (nerd)
    En nee, is me eigenlijk nooit opgevallen..


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Delirious schreef:
    Die films zijn gefilmd met een blauwfilter ;]
    Bij New Moon hebben ze het geloof ik niet gedaan :]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    shithead schreef:
    Dat hebben ze express gedaan omdat in twilight Bella in aanraking komt met de ijzige wereld van de vampiers. In new moon daarintegen ondekt ze de warme en hartelijke wereld van de wolven. Ze wilde zo het contrast tussen de vampiers en de wolven nog eens extra aanduiden!!


    This:Y)*O*


    I´m nothing special.

    Ja maar dat is de bedoeling. volgens mij
    Forks is regenachtig, nat vocht, en de zon schijnt er nooit echt helder.
    vandaar is het zo'n kleur. en er staan een heleboel bomen. dat heeft dan ook vaak zijn bijwerkingen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Nooit opgevallen.

    en nu heb ik serieus de drang om te gaan kijken of het echt zo is.

    Chocolicious schreef:
    Was me eigenlijk niet opgevallen... Maar volgens mij heb je wel gelijk.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ja dat is me ook opgevallen, en in new moon word het een beetje bruin. En in Eclipse is het gewoon normaal. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Captain schreef:
    Bedoel je zo of...? (krul)


    -out-


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Jaa is me ook opgevallen bij Twilight blauw achtig en bij New Moon een beetje een roodachtige gloed ik heb echt werkelijk geeeen idee wat ze ermee gedaan hebben


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Als je je skibril afzet, dán is alles pas blauw!


    It's time to be happy again.