• Dislike -> Selfish
    Waarom weet ik niet, maar vind mezelf de laatste tijd Selfish.

    Dislike - Hustle - Ecanus - Selfish

    om dit niet slimme topic nuttig te houden, wat is je Username die je nog wilt gaan nemen? :3


    They fell in love, didn't they?

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ik vind dan ook persoonlijk niet dat jij het recht hebt een username te reserveren. Iedereen heeft net zoveel recht op een bepaalde naam, dat jij hem toevallig op je profiel zet, wil niet zeggen dat niemand die dan meer mag kiezen? En miss was het toevallig?


    Heel toevallig, persoon op mijn profiel waar die naam staat, boem naam weg. Ik heb hem niet gereserveerd en als iemand hem had die mij helemaal niet kent ofzo had ik er ook geen problemen mee, maar dit was gewoon kinderachtig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    (...)

    Heel toevallig, persoon op mijn profiel waar die naam staat, boem naam weg. Ik heb hem niet gereserveerd en als iemand hem had die mij helemaal niet kent ofzo had ik er ook geen problemen mee, maar dit was gewoon kinderachtig.


    wie was dat ''kinderachtige persoon'' dan?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ik vind dan ook persoonlijk niet dat jij het recht hebt een username te reserveren. Iedereen heeft net zoveel recht op een bepaalde naam, dat jij hem toevallig op je profiel zet, wil niet zeggen dat niemand die dan meer mag kiezen? En miss was het toevallig?

    Agree


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Keyblade schreef:
    (...)

    wie was dat ''kinderachtige persoon'' dan?


    Namen noemen vind ik eigenlijk dan ook niet kunnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    Dat ga ik dus nooit meer openbaar maken, die worden namelijk gestolen hier.
    Maar ik vind je nieuwe naam leuk, en die andere ook (:

    Dat had ik ook! En het was nota bene een vriendin van me die dacht leuk te zijn .______.

    Ot: Ik wil weer terug naar Illuminati
    :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42