• dus was is een vraag die je eigenlijk heel graag aan iemand wilt vragen.

    dat kan aan je vriendje, je beste vriend, je zus wat dan ook zijn.

    putt hem hiero :)

    kussies


    So Wrong, It's Right <3

    Someone: Had je het echt niet door of wilde je het niet door hebben?


    Life is hard and then we die

    Aan Snoozer: WAAROM LIG JE MET JE HOOFD OMLAAG IN DIE BUIS! Dat ligt toch niet lekker?


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    aan stiefmoder: waarom ben je in mijn leven binnegekomen, en het helemaal verpest, jij kut facking kuthoer?

    aan mijn vader: waarom was alles dat ik deed nooit goed of goed genoeg? Waarom mocht ik mijn dromen niet volgen? waarom heb je een mes in mijn voet gestoken? moest je per se bewijzen dat ik meer woog dan mijn broer? waarom noemde je me altijd dik? waarom was je altijd dronken? waarom heb je dat kutkkhoer in ons leven binnengelaten? waarom ben je zo verandert door dat facking lelijk kutmens? Waarom heb je mij en mijn broer de rug toegekeerd? waarom?...

    aan mijn halfzus: waarom ook weer moet jij bestaan?...

    aan mijn vriendje: nu eerlijk, wtf zie je in mij. ik ben een dik, lelijk zeurderig extreem jaloers wijf met veel te veel problemen dat de helft van de tijd depri loopt. WTF zie je toch in mij, blinde mol?!

    aan AL de pesters: waarom ik, wtf heb ik gedaan? heb ik jullie ooit iets misgedaan?

    aan al de mensen van mijn vorige school, allemaal: wat was er dat jullie haatten, dat niemand van jullie mij leuk vond?

    aan mijn beste vriend: waarom zie je je eigen intelligentie niet, waarom was je meteen na het 6de leerjaar naar BSO gegaan? je bént slim... waarom kon je je jaar niet gewoon over doen? besef je wel hoe kapot ik ervan ben dat je van school wegmoet? hoe hard ik je ga missen? dat ik me elke praktijkles verloren ga voelen zonder mijn muziek concurrentie, mijn danspartner voor onze vreselijke choreografieën, mijn metalmaatje, mijn tegenspeler bij toneel, mijn beste vriend?... ik mis je...

    mijn andere beste vriend: waarom moest je per se blijven zitten? want ik weet dat je het gehaald had kunnen hebben! en waarom antwoord je mijn sms'en niet? mag dat soms niet van vera? ben ik niet meer belangrijk genoeg? ik mis je...


    gatverdamme, nu zitk hier te huilen als wat. Ik mis die twee gasten meer dan wat dan ook..

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 0:32 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waarom probeer je jezelf altijd hoger te laten uitkomen dan ik? Zorgt dat ervoor dat jij je dna beter voelt? Of hebben mensen zo bij jou gedaan en nu haal je je agressie uit mij...
    Ik ben gewoon echt een softie als het om zulke dingen gaat en durf het vaak niet te zeggen..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    dat gaat niemand eigenlijk aan..:$ en plus heb geen zin om te huilen...

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 0:37 ]

    Aan mijn nicht;

    Waarom ben je zo verbaasd als mensen denken dat je een jongen bent?
    Je hebt een jongensnaam, je kleedt je als een man, je hebt een mannenstem én alsof het nog niet erg genoeg is, je ziet er ook zo uit.

    Ik kan haar niet hebben, vandaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    aan iedereen ;
    waarom worden meisjes die vaak vriendjes hebben ofzo slet en hoer genoemt en als jongens vaak vriendinnetjes hebben zeggen ze niks :$

    Waarom voelt het alsof ik niet gewenst ben in deze wereld?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aan men leraar Wiskunde:
    Waarom bent u zo een ongeloofelijke rotzak die zich gedraagt als een pedo?

    En ehmm aan god:
    Waarom heeft u mij zo onhandig gemaakt?

    Nog eentje voor men vriendje:
    Waarom ben zo hot?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Waarom? Hoe?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vriendin : Waarom ben je zo'n achterbaks kind geworden ?
    Jongen : Vind je me verdomme leuk ?

    ok dan xp


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Of ie m'n vriendje wil zijn ^^


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Aan een vriend: 'Wat vind je nu écht van me?'
    Aan mama: 'Kun je me iets meer vertellen over mijn vader?'


    Let it come and let it be

    Hooligan schreef:
    Lulz.
    [NAAM], Y U NO LOVE ME?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.