• dus was is een vraag die je eigenlijk heel graag aan iemand wilt vragen.

    dat kan aan je vriendje, je beste vriend, je zus wat dan ook zijn.

    putt hem hiero :)

    kussies


    So Wrong, It's Right <3

    Aan alle mensen die mijn broertje hebben uitgescholden omdat hij het syndroom van down heeft:
    "Waarom zien jullie het ongelooflijk lieve en vrolijke mensje niet zien dat ik zie? Waarom voelen jullie zijn onvoorwaardelijke liefde niet en waarom beoordelen jullie hem alleen op zijn handicap en niet om diegene die hij is?"

    Aan mijn vriendje: Waar heb je het zo druk mee en waarom doe je zo kortaf. Wat heb ik fout gedaan. Hou je nog wel van me?


    26 - 02 - '16

    Lol, vast iets zoals: Wat is het nut van het bestaan? Ben ik überhaupt wel iets/iemand? Wat zijn mijn talenten? Bestaat er iets oneindigs/onveranderlijks vinden? Hoe ziet mijn toekomst eruit?
    En dat dan aan de persoon die het weet en die mij kent.
    Oh, en aan Robin: Waren er ooit momenten wanneer jij me anders hebt gezien dan alleen een goede vriendin? Waren er ooit momenten wanneer ik op een andere manier speciaal voor je was, dan alleen als een goede vriendin? I'd like to know.


    wth.

    Demonio schreef:
    Aan alle mensen die mijn broertje hebben uitgescholden omdat hij het syndroom van down heeft:
    "Waarom zien jullie het ongelooflijk lieve en vrolijke mensje niet zien dat ik zie? Waarom voelen jullie zijn onvoorwaardelijke liefde niet en waarom beoordelen jullie hem alleen op zijn handicap en niet om diegene die hij is?"


    oh, dat breekt mijn hart echt


    All I have in life, is my imagniation.

    Aan iemand die vroeger mijn beste vriend was:
    Waarom nou... Heb je er een reden voor?
    En iemand anders:
    Wat heb ik gedaan dat jou zo ziek maakt, in je hoofd. Waarom zou je me willen brandmerken, in me willen snijden en me kapot willen maken terwijl ik niks heb gedaan?
    Aan mijn ouders:
    Houden jullie nog wel van me..?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb zoveel vragen aan verschillende mensen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gringotts schreef:
    Aan J.K Rowling: Zou jij iets helemaal alleen voor mij willen schrijven?

    DAT.
    en aan mijn vriendje: WHAT THE HELL TOOK YOU SO LONG?


    ask her if she wants to stay a while

    xFelton schreef:
    That's a secret.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aan een goede vriendin van mij die anorexia heeft; waarom? Heeft het te maken met iets dat wij hebben gezegd?
    Ik weet dat het niet hoeft, maar ik voel me heel schuldig over haar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Demonio schreef:
    Aan alle mensen die mijn broertje hebben uitgescholden omdat hij het syndroom van down heeft:
    "Waarom zien jullie het ongelooflijk lieve en vrolijke mensje niet zien dat ik zie? Waarom voelen jullie zijn onvoorwaardelijke liefde niet en waarom beoordelen jullie hem alleen op zijn handicap en niet om diegene die hij is?"

    Dat heeft me geraakt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aan god: Waarom al die ellende als het niet hoeft?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    "Wat doe ik bij jullie?"


    Has no one told you she's not breathing?

    aan mijn moeder
    waarom ben je met hem getrouwd???


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wat was er het eerst: De kip of het ei ?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Aan niemand in het algemeen: Zijn er nog mensen die zich ,net zoals mij,elke dag kut en waardeloos voelen?Of ben ik de enige?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.