• dus was is een vraag die je eigenlijk heel graag aan iemand wilt vragen.

    dat kan aan je vriendje, je beste vriend, je zus wat dan ook zijn.

    putt hem hiero :)

    kussies


    So Wrong, It's Right <3

    aan me ex, heb je me alleen gebruikt, of hield je echt van me?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 9:17 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb te veel vragen om er maar eentje uit te kunnen kiezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aan mijn ex: Waarom vroeg je het niet gewoon? Waarom kon je niet inzien dat ik gewoon een slechte dag had en dat het niks had te maken met jou, ik was nog wel smoorverliefd op je! Waarom moest je me juist met hààr bedriegen? Waarom heb je me niet losgelaten na onze breuk? Waarom moest je in godsnaam ooit verliefd op me worden? Je was mijn beste vriend. Nu heb ik beide niet meer.

    Aan mijn moeder: Waarom doe je altijd zo wisselvallig? Waarom zeg je altijd dat ik 'niets kan in je ogen' om me daarna te vertroetelen en lief tegen me te doen?

    Aan mijn EXbeste vriendin: Waarom liet je je zo fucking beinvloeden door haar? Waarom ben je niet gewoon de oude? Waarom doe je altijd fucking raar als we met hààr zijn? Waarom ben je ZO geworden?

    Aan mijn crush: Jij ziet het , ik zie het. Neem dan die fucking stap ..


    count the blessings

    aan mijn hoofd: wrrm kan je geen goed verhaal bedenken>>???


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Hou je nog wel van me...?


    Your make-up is terrible

    Aan god: te veel vragen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hooligan schreef:
    Lulz.
    [NAAM], Y U NO LOVE ME?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aan het weer:
    Waar blijft die zon? *ziet donkere wolken *


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ...Waarom ben je zo kapot in je kop dat je niet eens ziet dat je langzaam ziek van binnen wordt?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    M., waarom zeg je gewoon niet sorry & waarom kwam je niet opdagen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aan een aantal mensen: WAAROM *dramatic* D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Op dit moment zal ik heel veel dingen willen weten van mijn oma die ik nooit gekend heb. Maar ook zal ik heel dramatisch wat aan mijn opa hebben gevraagd, die nu niet meer leeft. Voornamelijk "Waarom?!" en "Hoe kon je?!"


    Alleen maar tranen van geluk

    Waaraan heb ik je toch verdiend?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Waarom vergeet ik altijd de dingen die ik moet onthouden en onthoud ik de dingen die ik wil vergeten?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    Waarom vergeet ik altijd de dingen die ik moet onthouden en onthoud ik de dingen die ik wil vergeten?


    _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen