• Dus laten we beginnen met het begin. Ik vind mezelf te dik ik weeg 60-62 kg en ben 171-172 groot, ben nogal gespierd, maar heb een platte buik en je kan mijn ribben tellen. Mijn broer zegt altijd als je mijn spieren wegneemt, dat ik super mager ben en blablabla. Maar door mijn werk (speelplein) als monitor bij de allerkleinste kindjes die dus nog niet alleen kunnen eten, ging ik zelf minder eten. Ik kreeg minder energie, maar hield het uit. Nu gisteren, was ik bij familie gaan eten en uit beleefdheid at ik mijn bord leeg. Ik speelde een drie gangen menu binnen. En toen kwam het, toen we thuis kwamen voelde ik me echt misselijk, ik nam gaviscon (of hoe het ook heet) in, maar dat mocht niet baten want nog geen twintig seconde daarna gaf ik over. Ik had 8 walgen en er kwam dan ook echt alles uit. Ik dacht iets verkeerd gegeten. Maar toen ik ging slapen, kreeg ik koud en daarna super warm en om half zes ongeveer s'ochtends moest ik weer overgeven en niet veel later kreeg ik diarree. Mijn moeder zei dat ik een indegestie had, dus dat ik door zo weinig te eten in de week en plots mijn gewone ging eten, ik dus me 'over eten had' zeg maar. Ze zei ook dat dat het begin van annorexia was. In totaal heb ik 4 x overgegeven en heb dus ook diaree, maar heeft ze gelijk, is dit het begin van annorexia?

    Whaaaaaat the hell.
    Volgens mij snapt jouw moeder niet helemaal dat als je ziek bent nog niet direct anorexia hebt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 18:04 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal het niet weten, maar je bent wel heel erg dun, denk ik...

    Mudblood schreef:
    Whaaaaaat the hell.
    Volgens mij snapt jouw moeder niet helemaal dat als je ziek bent nog niet direct anorexia hebt.


    To infinity and beyond •

    Nee, echt niet. Dat is als je niet wílt eten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nee, het was niet zo maar ziek geloof me en ik let echt nogal fel op mijn voeding.

    Mudblood schreef:
    Whaaaaaat the hell.
    Volgens mij snapt jouw moeder niet helemaal dat als je ziek bent nog niet direct anorexia hebt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    PrincesSnape schreef:
    Nee, echt niet. Dat is als je niet wílt eten.

    Ik eet ook amper

    Kan.
    je heb weinig gegeten dus je maag kan meer eten dan niet meer aan.Je bent trouwens ook met je gewicht licht. Ik zou maar gaan beginne met aankomen en normaal eten :'3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk niet dat zoiets tot anorexia leidt hoor. Als jij gewoon een gezond gewicht houdt, terwijl je niet zoveel eet, is er niks aan de hand lijkt mij.

    Anorexia 'doe je jezelf aan'. Dit overkomt je gewoon, je hebt wrs veel te veel gegeten in een keer, dat heb ik ook als ik 3x zo veel eet als normaal. dus ik denk dat je moeder ongelijk heeft.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou niet door het kotsen maar als je zo doorgaat denk ik wel hoorO_o


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dit lijkt me geen anorexia. En als je zelf zegt dat je je ribben kan tellen en je een platte buik heb, snap ik ook niet waarom je aan komt met 'ik vind mezelf te dik'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    neej ik denk niet dat je gelijk anorexia hebt hoor.
    je eet meer dan normaal en tja daar kan maag niet tegen. en dat je misschien niet zo veel eetlust hebt neej dat heeft geen verband met Anorexia.

    btw, het lijkt eigenlijk duidelijk wel een beetje op voedsel vergiftiging.
    het meeste wat je beschrijft komt ermee overeen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 18:13 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Prongs schreef:
    Dit lijkt me geen anorexia. En als je zelf zegt dat je je ribben kan tellen en je een platte buik heb, snap ik ook niet waarom je aan komt met 'ik vind mezelf te dik'.

    Omdat ik gewoon erg dik lijk

    Zijn dit soort topics trouwens wel toegestaan?
    Ik dacht dat dit soort gewichttopics niet meer mochten...


    "Well, well. Look who we've got here!"