• Aangenaam, FrancisAvery.
    Ik ben sinds kort weer erg actief op quizlet en ik wil heel graag weer gaan schrijven. Waarschijnlijk over Tokio Hotel, maar ik kan niet zo goed inschatten of er nog uberhaupt fans zijn die actief Quizlet afstruinen opzoek naar een goed Tokio Hotel fanfic.

    Ben jij nog wel een fan van TH. Reageer dan a.u.b. want naja... Ik ga niet schrijven voor mensen die er niet zijn...

    Laat je stem horen en motiveer mij om weer te schrijven...

    Much Love,

    FA.


    Call on me..

    Dus! Ik heb iedereen een notificatie gestuurd op hun profiel die erom vroegen wanneer mijn verhaal zou beginnen.. En voor diegene die dat niet hebben gevraagd maar toch geinstreseerd zijn:http://www.quizlet.nl/stories/57228/if-tonight-is-my-last/

    Alstublieft (:


    Call on me..

    Ah, leuk. Ik ga eens kijken :')


    To live would be an awfully big adventure

    Nog één fan hier!


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Aguamenti schreef:
    Nee ik ben geen fan ;'D
    maar er zijn nog genoeg fans hier op Q:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben ook nog fan :'D


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    In the house.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ja nog steeds, al moet ik er wel bij zeggen dat het langzaam minder geworden is.

    Ik ben geen fan, maar ik lees graag TH-stories. Dus schrijf maar gewoon! Er zullen vast veel mensen zijn die willen lezen. Want er zijn geloof ik niet veel mensen meer die over TH schrijven. Laat je me iets weten als hij online staat?

    EDIT: Laat maar, hij staat al online :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 19:07 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Alien mendt zich aan :Y)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Aguamenti schreef:
    Nee ik ben geen fan ;'D
    maar er zijn nog genoeg fans hier op Q:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tuurlijk zijn ze er nog. Stiekem wonen we gewoon allemaal onder een steen en komen er af en toe vandaan.
    No, just kidding. Ik ben fan, for life.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Renervatio schreef:
    Yeah I'm a fan!
    Wil je t me zeggen als je storie online staat? _O_


    Yaaay me to a big fan_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik schrijf ook een Tokio Hotel -Fanfic. Niet enorm veel Abo's, maar de mensen die het lezen, lezen het met plezier. Daar doe ik het voor :3


    Let it come and let it be

    ik ben nog fan.

    Another Alien here! (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:48 ]


    Only those who listen can hear