• Helloo,

    Ik ben donateur voor Stop Aids Now en vroeg me af of er hier meer mensen zijn die doneren aan goede doelen. Dat hoeft niet veel te zijn, niet iedereen kan met geld gooien of course.

    Dus zijn er meer die goede doelen steunen en waarom?

    Soms. Als ik veel kleingeld heb gooi ik het wel in een collecte pot maar ik ben geen vaste donateur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben niet echt donateur voor een specifiek goed doel, maar ik heb gisteren 4,50 aan Cliniclowns besteedt op de Spoorparade in Amersfoort. Voor 2,50 kon je een rondleiding krijgen door het Cliniclowns college en voor 2 euro kon je zo'n rode neus kopen, en ik dacht "Het is voor een goed doel, dus waarom niet?"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb op dit moment een adoptiekindje in Oeganda via Compassion en verder steun ik Artsen zonder Grenzen en het WNF. En volgens mij nog eentje, maar die weet ik niet meer. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, het geld gaat toch overal heen, behalve waar het voor bestemd is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vinception schreef:
    Ik ben niet echt donateur voor een specifiek goed doel, maar ik heb gisteren 4,50 aan Cliniclowns besteedt op de Spoorparade in Amersfoort. Voor 2,50 kon je een rondleiding krijgen door het Cliniclowns college en voor 2 euro kon je zo'n rode neus kopen, en ik dacht "Het is voor een goed doel, dus waarom niet?"


    Hey, ik woon in Amersfoort!

    Als ze hier voor de deur staan en mijn moeder er niet is, geef ik wel geld. Maar verder niet zo ver ik weet. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik steun het Wereld Natuurfonds


    26 - 02 - '16

    Achlys schreef:
    Nee, het geld gaat toch overal heen, behalve waar het voor bestemd is.


    Bij mijn adoptiekindje heb ik dat idee niet. Eens in de zoveel tijd krijg ik een foto met haar en wat ze van ons geld heeft kunnen kopen. :'p
    Maar ik ben het wel met je eens dat dat bij veel grote organisaties het geval is en daarom ben ik daar ook wel wat huiverig voor. Mijn bijdrage bij de andere twee is niet bepaald gigantisch en ik laat me vaak te snel omlullen. xd


    Every villain is a hero in his own mind.

    Achlys schreef:
    Nee, het geld gaat toch overal heen, behalve waar het voor bestemd is.

    This.


    Caution first, always.

    Achlys schreef:
    Nee, het geld gaat toch overal heen, behalve waar het voor bestemd is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet vast, maar als ze bij ons langs de deur komen dan geven we altijd wat.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mijn haar kort geknipt (emo) en heb de rest gedoneert aan Stichting kika (:

    Soothsayer schreef:
    Ik steun het Wereld Natuurfonds


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Cyrith schreef:
    (...)

    Bij mijn adoptiekindje heb ik dat idee niet. Eens in de zoveel tijd krijg ik een foto met haar en wat ze van ons geld heeft kunnen kopen. :'p
    Maar ik ben het wel met je eens dat dat bij veel grote organisaties het geval is en daarom ben ik daar ook wel wat huiverig voor. Mijn bijdrage bij de andere twee is niet bepaald gigantisch en ik laat me vaak te snel omlullen. xd

    Nee, oke, met adoptiekindjes vind ik het inderdaad een ander verhaal. Maar dingen zoals Kika en dergelijke - dat geld gaat bijvoorbeeld grotendeels naar het salaris van de directeur, heb ik gelezen. Ik weet het niet meer precies, maar hun jaarlijkse loon is behoorlijk hoog. :'D Ik vertrouw dat niet zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Achlys schreef:
    Nee, het geld gaat toch overal heen, behalve waar het voor bestemd is.

    this... pas alles stop gezet. ik zag een lijst wat die directeuren verdienen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Achlys schreef:
    (...)
    Nee, oke, met adoptiekindjes vind ik het inderdaad een ander verhaal. Maar dingen zoals Kika en dergelijke - dat geld gaat bijvoorbeeld grotendeels naar het salaris van de directeur, heb ik gelezen. Ik weet het niet meer precies, maar hun jaarlijkse loon is behoorlijk hoog. :'D Ik vertrouw dat niet zo.


    Ja. Ik heb dat inderdaad ook gelezen. Daar was vorig jaar zo'n heisa om, dus ik ga er wel een beetje vanuit dat daar nu meer controle op wordt uitgeoefend.
    Maar ik snap wel dat je het wantrouwt.


    Every villain is a hero in his own mind.