• verwelken, het eerste deel van 'the chemical garden trilogy' door Lauren Destefano
    Door een mislukte poging van wetenschappers om een perfect menselijk ras te creëren zijn alle mensen veranderd in tijdbommen. Een genetisch virus zorgt ervoor dat de tweede generatie niet ouder wordt dan 25 jaar. Jonge meisjes worden ontvoerd om te trouwen. Zo wordt voorkomen dat de mensheid zal uitsterven. Rhine is 16 jaar als ze wordt ontvoerd en gedwongen om te trouwen met de 21-jarige Linden. Ze is vastbesloten om te ontsnappen en terug te keren naar haar tweelingbroer. Daarvoor moet ze het vertrouwen van haar echtgenoot zien te winnen. Maar hij heeft nog twee vrouwen met wie ze moet concurreren om zijn aandacht. En ze moet uitkijken voor de duistere
    housemaster Vaughn, de vader van Linden, die alles wat er in het huis gebeurt haarscherp in de gaten houdt. Samen met de bediende Gabriël, haar geheime liefde, probeert Rhine te ontsnappen, maar ze heeft nog maar weinig tijd…

    voor degene die het gelezen hebben, wat vonden jullie?
    voor degene die het nog niet gelezen hebben, zouden jullie het willen lezen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil dat boekn lezen. Mar ik heb hem niet dus ik hem nog wel eens van een vriendin:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem al 2x gelezen en ik vind het echt een GEWELDIG boek!!
    Ik kan echt niet wachten op het volgende deel:D


    What's so bad about being different?

    Ik heb hem hier thuis liggen. Ik moet hem alleen wel nog lezen --'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    die lijkt me vet xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    2x gelezen, echt een geweldig boek :3


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    gelezen! maar vond hem niet zo super... maar wil toch het vervolg lezen!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Ik kende hem niet, maar ga er nu toch maar eens naar op zoek.

    Nog nooit gelezen, maar de volgende keer dat ik naar de bieb ga ga ik kijken of ie er is en 'm anders bestellen ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •