• Hellow,

    Ik kon het niet laten :P.
    Ik heb een dag mijn stem terug en ik ben weeral aan het zingen xD.
    Het is een mash up laat zeker weten welke je de beste vind.
    klik

    Poseidon schreef:
    Ik vind je stem niet echt mooi, als je hoogt zingt is het niet zuiver, je zingt heel erg door je neus en je maakt sommige tonen niet af. Best jammer, want je Engels is ook niet echt...Goed. Hopelijk vat je dit niet aanvallend op. (:

    Apophis schreef:
    (...)

    Ik zie niets als aanvallend, enkel als stimulerend en opbouwende kritiek.

    Immagine schreef:
    Je hebt een mooie stem maar je Engels is niet echt goed


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    youleftme schreef:
    Sorry maar ik vind je stem niet echt heel mooi, maar dat komt misschien omdat je hem net terug hebt. En je moet een beetje werken aan je uitspraak, want zoals hier boven al is gezegd, je Engels klinkt niet heel erg goed.

    heb je mijn tips tegen nasaal stemgebruik al gevolg? want eigenlijk merk ik totaal nog geen verschil. Als je dat wel al hebt gedaan, raad ik je echt aan een logopediste te raadpegen, want zo'n zeurderige ondertoon is erg onaangenaam om naar te luisteren.

    ook je timing is zeer slecht, net zoals je stemgebruik.

    en je engels is ook niet zo goed.. probeer eens nederlandse liedjes?

    en de liedjes passen ook niet zo bij elkaar, vind ik. het zijn telkens totaal andere stijlen, en dat lukt enkel als het over hetzelfde gaat, dus niet van heartbreak naar dolverliefd terug naar heartbreak..

    en je stemhoogte past wel zeer mooi bij I love you like a lovesong :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    heb je mijn tips tegen nasaal stemgebruik al gevolg? want eigenlijk merk ik totaal nog geen verschil. Als je dat wel al hebt gedaan, raad ik je echt aan een logopediste te raadpegen, want zo'n zeurderige ondertoon is erg onaangenaam om naar te luisteren.

    ook je timing is zeer slecht, net zoals je stemgebruik.

    en je engels is ook niet zo goed.. probeer eens nederlandse liedjes?

    en de liedjes passen ook niet zo bij elkaar, vind ik. het zijn telkens totaal andere stijlen, en dat lukt enkel als het over hetzelfde gaat, dus niet van heartbreak naar dolverliefd terug naar heartbreak..

    en je stemhoogte past wel zeer mooi bij I love you like a lovesong :)

    Ik heb het geprobeerd en als ik mijn neus dicht knijp, dan zing ik niet door mijn neus xD dus ik klink gewoon mss heel nasaal?