• De stelling van vandaag luidt:
    De bioscopen in België zijn veel te duur geworden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die in Nederland zijn ook niet echt goedkoop..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Inderdaad ._.


    - hoi ;D

    Ik heb geen idee hoe duur ze in België zijn, in Nederland zijn ze in ieder geval wel veels te duur. Ik ben 9,50 kwijt voor een kaartje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die in Nederland mogen ook wel goedkoper, ik ben nog nooit naar die in België geweest dus daar kan ik niks over zeggen, maar bij ons in de stad is een kaartje al snel 10 euro =/


    dream, dare, fly!

    In Nederland zijn ze ook niet altijd echt goedkoop 8DD
    De prijzen mogen van mij wel wat omlaag. Bijna één week zakgeld gaat eraan op.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens


    It's all for you, my butterfly.

    Eigenlijk wel.
    Ik ga niet zo vaak, maar ze mogen wel iets van hun prijsje afslaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    In Nederland ook wel ><. Maar over de prijzen in België weet ik niks.


    I am an idiot, I move.

    Hoe het in België zit weet ik niet, maar in Nederland in ieder geval wel. Het zou best wat gooedkoper mogen.

    Absoluuut :Y) Maargoed ik woon niet in BE :'D Maar in NL vind ik het niet zo duur want ik ga nooit naar de bios en die ene keer dat ik ga wil ik dat dan wel betalen ^^


    -

    Mee eens, maar in Nederland ook denk ik als ik de reacties hier zo lees :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    Mee eens, maar in Nederland ook denk ik als ik de reacties hier zo lees :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Wij moesten voor Harry Potter 6 in Nederland €10.50 betalen!! We waren €33 euro kwijt aan alleen kaartjes! En niks drbij ook nog!

    2 weken geleden ging ik met mijn vader naar New Moon die was gewoon €8.50 euro ofzo, mijn moeder en mijn zusje gingen naar A Christmas Carol in 3-D en die was €8 + er kwam nog €1.50 Overheen voor die 3-D brillen -_-" Echt hoe kinderachtig kan een bioscoop zijn om bijna €10 of meer voor een film te vragen. Echt maar 13 mensen in een zaal voor 200 tot 300 mensen en ze hebben met die 13 mensen al €130 verdiend, lekkere afzetterij vind ik het dan in Nederland, wij hebben Utopolis Emmen, net een paar jaar hier, nou this niet de goedkoopste, ga liever naar Belgie toe want daar zijn ze echt een heel stuk goedkoper. Wij hadden een paar jaar geleden met z'n 4 echt zo'n 2 films voor €20 euro ofzo.


    I'm your bitch [:

    ik heb geen idee maar in nederland is het ook super duur zonder korting (met korting gaat er 1,50 af)


    you were born original don't die as a copy

    Dat hangt volgens mij van de bioscoop zelf af. Soms ga ik naar een Utopolis in België, op maandag is een kaartje maar 5€ terwijl op een vrijdag een kaartje dan weer 7,50€ is. -Tenminste aan studententarief-
    Maar je hebt ook nog Kinepolis enzo, daar kost een normaal kaartje 9€.
    Zelf vind ik dat wel duur, maar ze willen ergens wat verdienen. Maar je hebt zoveel bioscopen, ieder zijn eigen tarieven..

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 10:19 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury