• Damn. Ik zit een tijdje niet echt meer op Q. En nou kom ik weer eens een keertje kijken, loopt iedereen schaamteloos te bitchen op mensen die niks hebben misdaan. En nog erger dan eerst. What's up people, heeft de puberteit toegeslagen bij de nieuwe generatie Q-ers ofzo?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dat is geen logica.

    Oh nee, jij wilt zeggen dat dit topic logica bevat.
    Laat het gewoon rusten, als .. die user, er last van heeft kan ze toch wel voor zichzelf opkomen of wat.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ZemoxKiolo schreef:
    (...)
    Oh nee, jij wilt zeggen dat dit topic logica bevat.
    Laat het gewoon rusten, als .. die user, er last van heeft kan ze toch wel voor zichzelf opkomen of wat.

    Ehm, ja. Eigenlijk wel ja. Kan je me uitleggen waarom het niet logisch is dat ik vind dat de sfeer op Q minder is? Lijkt me vrij lastig aangezien jouw reactie dus al een voorbeeld is van prikkelbare kinders.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahaha, ach, mensen zullen altijd wel wat te zeiken hebben. En als een begint, dan volgt de rest. Niets van aantrekken, de meeste hier zitten te puberen. Er is weer een nieuwe generatie die eraan komt (:

    NYC schreef:
    (...)
    Het was misschien een mening, maar voor dat meisje kan t best wel kwetsend overkomen, want het was nou niet bepaald aardig verwoord en t ging niet om de foto's maar om hoe ze eruit zag, haar haar, gezicht en kleding. Niet om welk hoofd ze trok op de foto en in welke houding ze stond, right!?



    Wat kwam dan kwetsend over?(nerd)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Ik zie ook het nut niet van bitchen op ieder klein dingetje, maar ach dat ben ik dan weer. Try to ignore it.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."