• Oke. Picture this;
    Het is zo'n half 5, je hebt net gesport en hebt nog steeds pijn in je benen van je te pletter rennen op die stomme loopband. Na een paar baantjes te hebben getrokken in het zwembad dat bij je super-deluxe sportschool hoort, besluit je dat het tijd is voor een douche.
    Nu, je bent niet bepaald preuts en vind het ook geen probleem als men er naakt rondloopt, jij zelf loopt na de douche dan ook zelf, enkel gewikkeld in een handdoekje de douche uit. Alles gaat goed. Je glimlacht naar een paar leeftijdsgenoten die zich net zo oncomfortabel voelen in de situatie van halfnaakt zijn in een gedeelte badkamer.
    Je komt aan bij je kluisje en maakt die open. Dan, je kijkt naast je en BAM. Menselijke dinosaurus staat zich naast je, voorover gebogen zodat je álles kan zien, af te drogen. Je houdt een gil in en rent een kleedhokje in terwijl je, je vertrouwen in het menselijke ras betwijfeld en het vreselijke beeld dat zich op je netvlies heeft geplaatst probeert vergeten.

    DUS. Wie kan zich vinden in mijn prachtige, waargebeurde verhaal? Iedere keer als ik ga sporten kom ik zoiets tegen en ik word er iedere keer misselijk van!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:11 ]


    You move me ......... Kurt

    Ik kan me niet vinden in je prachtige verhaal, maar ik vind het best wel grappig hoor, hahahahah. I'm sorry, ik kan het me zo voorstellen, lmao.
    Hahaha, sorry liefje, het is gwn grappig <3


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Mijn ouders hebben me ooit meegesleurt naar de sauna. Daar is het heel erg, want daar zijn alle dinosaurussen verschrikkelijk dik en zijn ze constant naakt D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    .__.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:13 ]

    Ecanus schreef:
    Mijn ouders hebben me ooit meegesleurt naar de sauna. Daar is het heel erg, want daar zijn alle dinosaurussen verschrikkelijk dik en zijn ze constant naakt D:

    Mijn moeder wilde zondag naar de sauna met de hele gezin *trauma* Gelukkig ging dat niet door door mij 8D Lang leven dat ik in mijn stopweek zat van de pil_O_ dat was een trauma minder:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hilton schreef:
    .__.


    Caution first, always.

    -out-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahw kippetje!
    Dat heb ik ook een keer meegemaakt. En je kon álles zien -trauma trauma-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee gelukkig niet!


    All I have in life, is my imagniation.

    *steekt vinger op*
    Iemand van school nog wel o.O


    dream, dare, fly!

    Hoe je dat verteld is echt geweldog. -a- & het is wel iets anders, maar ik liep laatst een kamer in, en daar stond mijn tante, naakt voor me, zij vond het nier erg, maar ik vond het nogal akward.


    Save me from myself.

    Ik kan me der een beetje soort van in vinden.. Alleen bij mij was het niet in een sportschool maar ergens anders... Maar wel een grappige verhaal, xD

    Immagine schreef:
    Nee gelukkig niet!


    None but ourselves can free our minds.

    Nevada schreef:
    Ahw kippetje!
    Dat heb ik ook een keer meegemaakt. En je kon álles zien -trauma trauma-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.