• Ahw, ik heb vandaag echt iets liefs meegemaakt. Mijn vriendje had een gedicht gemaakt, over hoe speciaal ik voor hem ben (: AAAH. Oké op mijn face zit echt een verliefde glimlach, anyway jullie nog wat leuks meegemaakt vandaag?


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.

    Aahw. Dat is idd lief. Jou'n dag was beter dan de mijne ;c


    Never show people that you're weak.

    LIEEF! Mijn dag was ook super. Mijn crush vertelde me namelijk dat hij me leuk vond. -gilgil-


    Everyday is a new day, with new changes.

    Tomlinslut schreef:
    Aahw. Dat is idd lief. Jou'n dag was beter dan de mijne ;c


    dit^


    Smile, like nothing could go wrong.

    Niet echt, binnen moeten zitten terwijl de zon volop schijnt is nu niet echt aangenaam D: En dat van je vriendje is heel erg lief! Heeft de mijne ook eens gedaan, maar dan met een lied :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uh. Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    aww dat is wel lief ja (:
    Zelf heb ik niks leuks meegemaakt.

    Nouuuu, ik ben vandaag weer naar school gegaan (was sickk) en had tweee vervloekte tussenuren dat ik niet wist. & school = stom. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ahw, sweet. ^^ Nee mijn dag was bloedje irritant, op het feit na dat we geen muziek hadden. /thankful.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn dag was geweldig, aangezien de zon eindelijk weer scheen. En na die vreselijke periode van duisternis maakt dat alles goed.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wat lief!
    Mijn dag was in iedergeval beter als die van gisteren :W Die was gewoonweg triest ;]

    Maar verder gaat het wel redelijk, niet slecht, maar ook niet geweldig goed. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik moest voor C.K.V zo'n photostory maken en mijn groepje had nog niet echt iets. Maar toen kwam er twee klasgenoten bij en die ene kwam met een heel goed idee dus de opdracht is nu bijna klaar dus dat was wel leuk


    Physics is awesome

    Tartaros schreef:
    Mijn dag was geweldig, aangezien de zon eindelijk weer scheen. En na die vreselijke periode van duisternis maakt dat alles goed.


    + ik was het laatste uur vrij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ahw wat lief!
    Nou, ik had vandaag mijn haar opgestoken, volgens mij de eerste keer in de 4 jaar dat ik op de middelbare school, en iedereen gaf me complimenten. Ik heb nog nooit zoveel complimenten op één dag gehad, en dat vond ik aan de ene kant raar maar ook wel heel leuk (:


    Believe in yourself.

    Nope. Hate my life right now. :W

    Stalingrad schreef:
    Uh. Nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the