• Wat vinden jullie van jongens op quizlet ? Het zijn er niet zoveel , maar ik behoor er wel bij.


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    Ja.. nou.. Het zijn nog steeds jonens en die boeien em neit zo :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen idee, die jongens vallen me eigenlijk nooi zoveel op ;3.


    To infinity and beyond •

    Wat moet ik daar van vinden, dan?
    Ten eerste kan je daar geen mening over hebben want ik betwijfel dat er mensen zijn die álle jongens kennen en daarmee dus een mening kunnen hebben. Ten tweede; Live and let live. Boeit mij niet of je een penis of vagina hebt. Het een maakt je niet specialer dan het ander.


    Here & Now

    gewoon, het zijn gewoon een groep mensen waar ik ook bij hoor, punt uit.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Atmosphere schreef:
    Ik vind ze allemaal wel lief hoor ^^
    Behalve Izzy, die kan ik niet uitstaan.

    Ja he rotjoch! haha.


    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    (...)
    Ja he rotjoch! haha.


    Grapje toch. Ily <3

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Grapje toch. Ily <3

    ily2 <3!


    We're all mad here.

    ze zijn echt stoer dat ze hier zo even hun mening brengen tussen al die meiden,


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nimbuzz schreef:
    Sommige kan ik wel wurgen.
    De andere vind ik hartstikke aardig.


    (Be)lieve in (you)rself

    Welke jongens? :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Idc?

    Ik vind ook dat er te weinig zijn. Niet omdat ik op zoek ben naar een lief of aandacht van ze wil, maar omdat ik vind dat Q. geen meisjessite hoeft te zijn. Er zijn ook veel mannelijke schrijvers in de wereld, dus waarom zouden jongens geen stories schrijven? En daarbij is dat niet het enige hier.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het leuk dat er jongens op quizlet zitten, ken er alleen bijna geen :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb medelijden met ze, aangezien ze de hele tijd door meiden worden gestalkt. Maar behalve Mitchell (Username even kwijt) ken ik er geen, dus ik kan niet echt een mening over ze hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    We zijn er, like us or hate us or something in between (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.