• Wat vinden jullie van jongens op quizlet ? Het zijn er niet zoveel , maar ik behoor er wel bij.


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    Defensive schreef:
    Ik heb medelijden met ze, aangezien ze de hele tijd door meiden worden gestalkt. Maar behalve Mitchell (Username even kwijt) ken ik er geen, dus ik kan niet echt een mening over ze hebben.

    DarkSavior, lieverd. DarkSavior ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind jongens maar stom, want die houden niet eens van koekjes bakken...:S

    Ik vind er helemaal niks speciaals ofzo aan, het zijn maar jongens.
    Dat nou meisjes ze stalken in de hoop op nieuwe internetverkering ofzo, dat moeten hun weten, mij maakt het geen fuck uit of er nou jongens of meisjes lid zijn.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Ik vind jongens maar stom, want die houden niet eens van koekjes bakken...:S


    Maak er taart van en ik bak mee! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    We zijn er, like us or hate us or something in between (bloos)


    Haters make me famous. -gayhand-

    Leeds schreef:
    Boeit me niet zo eigenlijk (krul)


    Caution first, always.

    Ik vind het leuk!! Er zouden er meer moeten zijn <3


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Uhh, allereerst te weinig; maar ik spreek er amper dus idon'tknow. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Ik vind jongens maar stom, want die houden niet eens van koekjes bakken...:S

    Whahaha, dan ken je mij niet (joehoe)
    Ik ging koekjes en brownies maken met Nevada


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lovefaker schreef:
    Ik voel niet de nood om achter elke jongen op Q te lopen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik praat niet met veel mensen op quizlet, inclusief jongens dusseh.
    niet arrogant bedoeld.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb meer medelijden omdat ze in de minderheid zitten (ze zijn zelfs Zeldzaam hier) en ze worden gewoon gestalkt door een paar meiden :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Grizzly schreef:
    ik hou van ze, maar er zijn te weinig, waardoor ze voor gek gestalkt worden :Y)


    gelukkig wordt mijn vriend nog niet gestalkt (behalve door mij en Evy maar die heeft hij in 'real' ook aan zijn been hangen :'D)


    ontopic: voor de rest vind ik ook dat er veel te weinig zijn


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het wel normaal , maar je ziet het niet veel en dat is opzich wel jammer..
    Ik heb volgensmij alleen maar q'vriendinnen ..


    Danmarks Dynamite.

    Uhm idunno, normaal? Kan mij het schelen. Sorry als het te bot overkomt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.