• Je kent dat spelletje wel
    Voor wie het niet kent
    A: Ik ga op vakantie en neem mee een luchtbed
    B:Ik ga op vakantie en neem mee een luchtbed, een handoek
    C:Ik ga op vakantie en neem mee een luchtbed, een handoek, een tijdschrift
    Enzo
    We beginnen met
    Ik ga op vakantie en neem een koffer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton, mijn beste vriedin

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton, mijn beste vriedin, de geest van Marylin Monroe,


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton, mijn beste vriedin, de geest van Marylin Monroe, Tom Felton,


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton, mijn beste vriedin, de geest van Marylin Monroe, Tom Felton,Jersey shore Jwoww .

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, LetMeBe's I <3 Roma trui, een Ipod, een Hitkrant, mijn lieve dikke mollige Eekhoorn en een portemonnee, mijn hondje, mijn kat, mijn make-up, mijn bikini, tampons, myn zonnebril, pepperspray,mijn deo, mijn dagboek,Mijn huis, een vlieger, mijn eend, taart, struisvogels, een kudde hamsters, een hamer, een doodskist, struisvogel-verzorgings-basispakket, een herdersstaf,jersey shores sammi, mijn lievelingsboek 'Elfenblauw', Hung Ciske de rat cd, mijn tandenborstel, chocolade, Quizlet, sokken, een broodrooster, de dappere dodo, mobiel, brownie's, tinkerbel, Alfred de steen, tulpen, vuvuzela, ipad, makeup,Mijn huisdier in een koffer, Tom Felton, mijn beste vriedin, de geest van Marylin Monroe, Tom Felton,Jersey shore Jwoww ., Mijn HP boeken,


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James