• Wij moeten bij muziek gaan zingen:(
    Je moet met een groepje een liedje uitkiezen en dat uitvoeren met instrumenten en zo, maar ik ben net zo muzikaal als een gemiddelde steen
    En ik speel dus geen instrument en dus moet ik gaan zingen
    Geloof me, mij wil je niet horen zingen.
    Ik kan geen toon houden, echt voor geen meter.
    En ik ben daar veel te verlegen voor, ik zing heel zacht altijd, behalve onder de douche. Gelukkig hebben we wel een nummer dat ik goed ken.
    Maar wat ik met dit topic wil is vragen of iemand tips heeft voor het zingen.

    We doen dit liedje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat liedje is wel mooi.

    Sorry ik kan je niet helpen. Ik ben zelf zo bang dat iemand mij kan horen met zingen dat zelfs als ik allen ben in een leeg huis ,nog mijn mond hou D:. Ik kan ook geen instrument bespelen. Mijn handen zijn te klein T-T

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:58 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Sorry ik kan je niet helpen. Ik ben zelf zo bang dat iemand mij kan horen met zingen dat zelfs als ik allen ben in een leeg huis ,nog mijn mond hou D:. Ik kan ook geen instrument bespelen. Mijn handen zijn te klein T-T

    Ik mag geen instrument gaan bespelen omdat mijn moeder en zus vinden dat het geldverspilling is.
    En dat terwijl ik een 8 had voor keyboardspelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet ook gaan zingen.. Ik durf gwn niet.. & mijn moeder zecht dat ik op één of andere manier door mijn neus adem als ik zing dus klinkt het raar.. één van mijn grootste hobby's is muziek luisteren of gwn zingen maar daar hoeven van mij niet de hele klas bij te zijn..


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn tip: als je niet kan zingen, moet je dat niet doen. Maar daar heb je niet zo veel aan, hihi.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Draki schreef:
    (...)
    Ik mag geen instrument gaan bespelen omdat mijn moeder en zus vinden dat het geldverspilling is.
    En dat terwijl ik een 8 had voor keyboardspelen

    Dat is echt ballen D:. Ik zou wel een instrument mogen bespelen, maar bij een keyboard kom ik moeilijk bij andere toetsen en bij een gitaar nauwelijks bij de snaren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Draki schreef:
    (...)
    Ik mag geen instrument gaan bespelen omdat mijn moeder en zus vinden dat het geldverspilling is.
    En dat terwijl ik een 8 had voor keyboardspelen

    Wat heeft je zus daar nou mee te maken O.o
    Je kan jezelf ook een instrument aanleren, bijvoorbeeld gitaar of inderdaad piano (hoewel piano lastiger is omdat piano's vrij groot en duur zijn).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oefen het nummer gewoon vaak, en wees zeker van jezelf. Kan je niet zingen, BOEIEND, jij zingt gewoon lekker hard door voor de klas en laat je niet van je stuk brengen! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zingen kan je niet leren, dat kan je of dat kan je niet, helaas. Maar je kan wel wat doen om meer zelfvertrouwen te krijgen en daarmee meer kracht in je stem.
    Ga stevig op beide benen staan, rechtop staan. Kijk naar een bepaal punt op de muur boven de hoofd van de rest, zodat je niemand hoeft aan te kijken maar je ook niet weg kijkt. Probeer je voor te stellen dat je wel kan zingen of dat je alleen bent. En vooral wat boeit het dat je niet kan zingen, niet iedereen het. Niks van aantrekken dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Morgoth schreef:
    (...)
    Wat heeft je zus daar nou mee te maken O.o
    Je kan jezelf ook een instrument aanleren, bijvoorbeeld gitaar of inderdaad piano (hoewel piano lastiger is omdat piano's vrij groot en duur zijn).

    Wij hebben thuis een piano staan en mijn zussen hebben het allebei bespeeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat moest ik vorig jaar ook, alleen toen zong het hele groepje. Dus ik stond daar heel braaf mee te zingen zonder geluid. Maar als jij alleen moet zingen, kan ik je helaas niet helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Draki schreef:
    (...)
    Wij hebben thuis een piano staan en mijn zussen hebben het allebei bespeeld

    Nou, dan mag jij toch ook best? Anders benadeeld je moeder jou.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zing zo vals als wat, maar dat belemmert mij niet om luidkeels met mijn favoriete liedjes mee te blèren :W
    Gewoon doen, voor inzet krijg je hopelijk ook een cijfer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    uh oh that suckss.

    En je hoeft trouwens echt niet persé grote handen te hebben om piano te spelen, ik heb best wel kleine handen en ik ik speel al 8 jaar en het is best te doen :')

    Maar iig succes!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou echt vragen of iemand met je mee zou willen zingen. Ik kan best begrijpen dat je dat niet zou willen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.