• Wat zou er dan allemaal veranderd zijn in HP?

    Ten eerste, HP zou NL zijn. Sevje had het niet zo moeilijk, er kwam amper een bebrilde smurf in voor en wat nog meer?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hij zou gewoon falen. klaar!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 10:31 ]


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    I like neville
    Maar ik denk dat het inderdaad meer komedie had geworden, maar ook dat uiteindelijk voldemort verslagen zou worden
    En Harry would be happy


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou gewoon gelijk mijn stok grijpen en verhuizen naar een ander land, haha. Ik zou uiteindelijk wel ten strijde trekken denk ik. we hadden waarschijnlijk niet zo'n narcistisch klootjoch gastje gehad die de toverwereld aan gort slaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Astarte schreef:
    De toverwereld zou vergaan zijn en Voldemort wereldleider :'D


    YOU MADE MY DAY_O_(krul)


    =

    Haha, daar dacht ik laatst nog over na. Het zou apart zijn, meer woorden heb ik niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    lijk me niet zo erg, hij is best wel dapper hoor!(A)

    Misschien zou er dan wel meer Draco in het verhaal voor komen aangezien hij er van houd om Neville te beledigen(krul)


    =

    xRidiculus schreef:
    Misschien zou er dan wel meer Draco in het verhaal voor komen aangezien hij er van houd om Neville te beledigen(krul)



    :9~. Dan zou ik het niet erg vinden als hij the chosen one was :9~


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    J.K. Rowling had in haar hoofd dat het goed zou aflopen, het verhaal zou precies hetzelfde zijn, maar dan had het ''Neville Longbottom'' geheten omdat hij de hoofdpersoon is


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Medieval schreef:
    (...)


    :9~. Dan zou ik het niet erg vinden als hij the chosen one was :9~



    Ik zie hem dan ook wel al te graag vechten met een basilisk
    zolang ik voldoende Draco te zien en te horen krijg:Y)


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Ik zie hem dan ook wel al te graag vechten met een basilisk
    zolang ik voldoende Draco te zien en te horen krijg:Y)


    Oh, so you want to see Neville wrestle with Draco's basilisk now? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik mag Neville wel, maar Harry heeft echt de vermogen en zo. Neville Longbottom zou ook de the chosen one kunnen zijn als Harry niet was. Hij was toch ook in juli geboren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Oh, so you want to see Neville wrestle with Draco's basilisk now? x'D

    - plat -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    VampyreAngel schreef:
    Lily would have lived and she would have left James for Severus, and Harry would only have his dad left.


    And his emo-ness!

    De boeken en films zouden minder vol zijn met emo momenten waarin Harry denkt dat ie er helemaal alleen voor staat :Y)
    Harry zou ook niks krijgen met ginny, omdat die hem alleen maar leuk vond omdat ie haar gered had in de geheime kamer!


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    And his emo-ness!

    De boeken en films zouden minder vol zijn met emo momenten waarin Harry denkt dat ie er helemaal alleen voor staat :Y)
    Harry zou ook niks krijgen met ginny, omdat die hem alleen maar leuk vond omdat ie haar gered had in de geheime kamer!


    Ze vond hem eerder ook al leuk. ^^


    Take me to wonderland