• Thriller # Onbekende personen # Romantiek



    Proloog

    'Dwing me niet je pijn te doen, Riona.’ Zijn stem klonk dreigend, maar desondanks ook liefhebbend waarschuwend. In het openbaar zou hij het nooit laten blijken, maar ze was zijn favoriete meisje die hij voor de rest van zijn leven aan zijn zijde wou hebben. En juist daarom probeerde hij haar nu te overtuigen haar benen voor hem te spreiden.
    ‘Laat me dan eerst bij mijn baby.’ Koppig staarde ze hem aan. Ze zou niet toegeven aan zijn verlangens als zij haar zin niet kreeg. Nog geen jaar geleden had ze Conner een meisje gebaard, maar sinds de dag van de geboorte had ze Bellona niet meer te zien gekregen. Conner weigerde zelfs haar wens om haar kind zelf te zogen.
    ‘Je weet hoe ik daarover denk.’ Zijn stem klonk plots erg kil, het volgende moment duwde hij haar benen uit elkaar. Gillend probeerde ze zich uit zijn greep te rukken, maar hij was veel te sterk voor haar. (...)




    Hoofdstuk 1
    Hoofdstuk 2



    De man moet worden getraind voor de oorlog
    en de vrouw voor de ontspanning van de strijder.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:56 ]

    kút jij bent gemeen, wat gaat die gast doen? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    kút jij bent gemeen, wat gaat die gast doen? ^^


    Hoofdstuk 28

    Alsjeblieft (A) Zo gemeen ben ik toch heus niet? (baby)

    En die gast is iets van plan... Iets sadistisch (cat)

    Kan je echt geen nieuw hoofdstukje plaatsen :C. *draagt I love the Sadist Nation t-shirt*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Kan je echt geen nieuw hoofdstukje plaatsen :C. *draagt I love the Sadist Nation t-shirt*


    Hoofdstuk 32

    Omdat je shirt je zo mooi staat (krul)

    Kan het nog sadistischer:X


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."