• Thriller # Onbekende personen # Romantiek



    Proloog

    'Dwing me niet je pijn te doen, Riona.’ Zijn stem klonk dreigend, maar desondanks ook liefhebbend waarschuwend. In het openbaar zou hij het nooit laten blijken, maar ze was zijn favoriete meisje die hij voor de rest van zijn leven aan zijn zijde wou hebben. En juist daarom probeerde hij haar nu te overtuigen haar benen voor hem te spreiden.
    ‘Laat me dan eerst bij mijn baby.’ Koppig staarde ze hem aan. Ze zou niet toegeven aan zijn verlangens als zij haar zin niet kreeg. Nog geen jaar geleden had ze Conner een meisje gebaard, maar sinds de dag van de geboorte had ze Bellona niet meer te zien gekregen. Conner weigerde zelfs haar wens om haar kind zelf te zogen.
    ‘Je weet hoe ik daarover denk.’ Zijn stem klonk plots erg kil, het volgende moment duwde hij haar benen uit elkaar. Gillend probeerde ze zich uit zijn greep te rukken, maar hij was veel te sterk voor haar. (...)




    Hoofdstuk 1
    Hoofdstuk 2



    De man moet worden getraind voor de oorlog
    en de vrouw voor de ontspanning van de strijder.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:56 ]

    Yoshy schreef:
    Het klinkt leuk
    Ik ga lezen. Ik was net opzoek naar een leuke verhaal :'D


    Woehoe _O_ Thanks! (:

    Leuke verhaal.Ik heb abo :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Leuke verhaal.Ik heb abo :'D


    Awesome <3 Thanks a lot ^^

    Arthur... is hij nou lief of niet. Is dat een masker of niet. Meent hij wat hij zegt of niet. Dat laatste hoofdstukje was zo lief <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Arthur... is hij nou lief of niet. Is dat een masker of niet. Meent hij wat hij zegt of niet. Dat laatste hoofdstukje was zo lief <3


    Mijn doel is geslaagd als je je zo goed kunt inleven in haar plaats ^^
    Maar net als Hanne zul je moeten afwachten en aftasten hoe betrouwbaar Arthur is en wat mogelijk zijn ware bedoelingen zijn (:

    Toen ik hoofdstuk 47 las had ik de hele tijd het gevoel dat ik gemept werd, gemenerik (cat). Mijn kontje is wel heilig (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Toen ik hoofdstuk 47 las had ik de hele tijd het gevoel dat ik gemept werd, gemenerik (cat). Mijn kontje is wel heilig (cat)


    Je leeft je wrs ietsje te goed in *grijns* Good girl :Y)

    DirtyGame schreef:
    (...)

    Je leeft je wrs ietsje te goed in *grijns* Good girl :Y)


    Ik voel me nu net een slaafje >:C
    Maar ik wil wel Arthurs slaafje zijn (wbw)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Ik voel me nu net een slaafje >:C
    Maar ik wil wel Arthurs slaafje zijn (wbw)


    Ik zal het hem doorgeven *grijns*
    Al ben je mss wel een beetje jong voor zo'n zaken, nee? :Y)