• Dumbledore is gespeeld door twee acteurs?
    Michael Gambon;


    Richard Harris;



    En als ik het goed begrijp is Richard overleden en heeft hij alleen in de eerste 2 films meegespeeld?
    Omg, I'm having a mini-heartattack.
    Edit; dudes, nee! Ik zag het verschil niet omdat ik erover heen keek! ik vind de hp serie echt geweldig en ik vind het vreselijk dat die man er niet meer is. Ik zag het gewoon niet, oké?
    Ik vind het al erg genoeg dat ik er zo laat achter kwam.
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:34 ]

    Ja. :')

    mijn moeder vertelde me het meteen toen hij was overleden, anders had ik nu hetzelfde moment gehad als jij.


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Ja. :')

    mijn moeder vertelde me het meteen toen hij was overleden, anders had ik nu hetzelfde moment gehad als jij.

    Mijn moeder wist het blijkbaar niet. )':

    I hate myself for finding this out so late! D:

    Celestial schreef:
    (...)
    Mijn moeder wist het blijkbaar niet. )':

    I hate myself for finding this out so late! D:

    Lol je kan je ook beetje aanstellen, zo erg is het ook weer niet dat je het niet wist :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol je kan je ook beetje aanstellen, zo erg is het ook weer niet dat je het niet wist :'D

    Jawel, dat vind ik wel erg want ik vind de HP serie geweldig. En ik vind het erg dat die man is overleden.

    I thought that was pretty obvious c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, late ontdekking! Je ziet het verschil toch wel? :'D


    -

    Celestial schreef:
    (...)
    Jawel, dat vind ik wel erg want ik vind de HP serie geweldig. En ik vind het erg dat die man is overleden.

    Dat je die serie geweldig vindt maakt verder niks uit, en natuurlijk is dat erg. Maar om nou zo hierover te reageren :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat je die serie geweldig vindt maakt verder niks uit, en natuurlijk is dat erg. Maar om nou zo hierover te reageren :W

    Hallo? Snap je het niet?!
    Ik ben een echte fan en ik vind het gewoon kut dat ik het nu pas ontdek?! Oké?

    Celestial schreef:
    (...)
    Hallo? Snap je het niet?!
    Ik ben een echte fan en ik vind het gewoon kut dat ik het nu pas ontdek?! Oké?

    Jahoor oke, wat jij wil :')


    -

    Celestial schreef:
    (...)
    Hallo? Snap je het niet?!
    Ik ben een echte fan en ik vind het gewoon kut dat ik het nu pas ontdek?! Oké?


    somige mensen zijn gewoon neit aardig en maken graag rot opmerkingen :Y) ik snap best dat je je daar kut over voelt.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    smooige mensen zijn gewoon neit aardig en maken graag rot opmerkingen :Y) ik snap best dat je je daar kut over voelt.

    Inderdaad.

    Celestial schreef:
    (...)
    Hallo? Snap je het niet?!
    Ik ben een echte fan en ik vind het gewoon kut dat ik het nu pas ontdek?! Oké?

    Dan ben je duidelijk nog geen echte fan!
    Maar kop op, want ik dacht dat ik ook een fan van JB was, maar eigenlijk kan ik niet eens één liedje van hem opnoemen, dus ik weet nu hoe je je voelt!

    wow ik kan niet typen vandaag o.o *sommige mensen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jup, dat wist ik al eerder.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ILOVEMARLEEN schreef:
    (...)
    Dan ben je duidelijk nog geen echte fan!
    Maar kop op, want ik dacht dat ik ook een fan van JB was, maar eigenlijk kan ik niet eens één liedje van hem opnoemen, dus ik weet nu hoe je je voelt!


    Wat bedoel je met nog geen echte fan? Wie bepaalt er of je een echte fan bent of een 'neppe' fan. Als je van iets houd kan iemand dat echt niet bepalen hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.