• Wie is er nog meer fan van Of Monsters and Men en behoort wel tot het fandom OMAM army alias Mensters. Ik ben zelf een best wel grote fan en het lijkt me leuk als het ook een hype wordt! Hier één van hun beste liedjes met clipje:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 14:48 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Sorry, not my cup of coffee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    klik wel mooi, de clip ziet er best gaaf uit (:


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het heeft wel iets (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben nou niet echt een enoooorme fan maar ik luister wel naar ze (: Vind hun muziek echt geweldig!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Volgens mij is het gewoon de OMAM Army, in plaats van "Mensters"

    Ik luister hun muziek en heb Little Talks als duet gedaan met twee van mijn beste vriendinnen. Dus ze zullen me sowieso altijd bijblijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind een paar liedjes van hen wel leuk, maar een fan zou ik mezelf nog lang niet noemen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Birdo schreef:
    Volgens mij is het gewoon de OMAM Army, in plaats van "Mensters"

    Ik luister hun muziek en heb Little Talks als duet gedaan met twee van mijn beste vriendinnen. Dus ze zullen me sowieso altijd bijblijven.

    Heb t hele internet afgezocht maar kon niks vinden, dus dacht ik: 'Dan bedenk ik zelf wel een naam,' xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vind het leuk dat je zelf een naam bedenkt, maar ik zocht op "Of Monsters And Men Fans", en kwam op dit:


    Of Monsters And Men Army.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    O xD laat maar :) ik kan de naam van het topic niet veranderen maar in de beginpost wel


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vind het geweldige muziek! Maar echt fan-fan ben ik (nog) niet. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind hun muziek wel heel goed, maar ik ben niet echt een heel erg fan van hun ofzo.