• DIT IS NIET WAAR!



    “Yes, it’s rather funny, really, that next to no one realized the snake that Harry set free in Philosopher’s Stone turned out to be Voldemort’s final Horcrux, Nagini.”
    —JK Rowling


    Wie wist dat?
    Ik heb er eigenlijk nooit echt bij nagedacht ofzo ook niet.


    Edit: Gasten, het is dus niet waar, als je de bronnen volgt van het harry potter forum, naar Tumblr en daar de source bekijkt, word je ge-RickRoll'D
    Het is dus niet dezelfde slang!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:26 ]

    Woow, vet bedacht ;d


    To love is to destroy.

    De grootste faal van de boeken en films, samen met het feit dat Harry eigenlijk groene ogen moet hebben in film.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    De grootste faal van de boeken en films, samen met het feit dat Harry eigenlijk groene ogen moet hebben in film.

    Ze hadden hem lenzen willen geven, maar Daniël kon er niet tegen.
    Dus helaas ):

    Celestial schreef:
    (...)
    Ze hadden hem lenzen willen geven, maar Daniël kon er niet tegen.
    Dus helaas ):

    Ja, maar dan moeten ze niet zo overdreven in de film zeggen dat hij de ogen van Lily had. Dan maar het script veranderen, zodat de film klopt.


    Ik ben gemeen xoxo

    geniaal_O_


    Shoganai i ne~

    Dat kan toch niet want hij heeft de horcruxes toch eerder gemaakt dan dat hij de slang bevrijd heeft ...

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, maar dan moeten ze niet zo overdreven in de film zeggen dat hij de ogen van Lily had. Dan maar het script veranderen, zodat de film klopt.

    Maar als ze dat zouden veranderen, klopt eigenlijk een heel groot gedeelte van het verhaal niet meer. Want het heeft ook ontzettend veel invloed op het gedrag van Snape.

    WTH, wist ik niet O.o


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Renervatio schreef:
    Whaha grappig! :p
    Eigenlijk stond Nagini dus bij Harry in het krijt! ^^
    Maar neen, ik wist dat ook niet.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Dat vind ik echt ver gezocht... en ik wist het niet.


    I am an idiot, I move.

    Wow wacht! Bedoel je die slang vanuit die zoo?

    Edit: Ja dus, zie ik aan de foto's (ze waren nog niet geladen).

    Dat is echt wel veeeeel te ver gezocht.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:03 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    ieww O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    Ik heb er wel bij nagedacht, to be honest. Maar ik dacht: Nee, dat kan niet want die slang die Harry vrijgelaten heeft is een stuk vriendelijker. Fail, apparently not.
    Ik vind die slang echt uber, I want it as a pet
    :9~

    Ik ook! Ik droom daar al van vanaf het moment dat ik een slang mocht vasthouden in de zoo. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Beatles schreef:
    Wtf.
    Die slang was vriendelijk.

    My thoughts exactly.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:12 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Beleza schreef:
    De grootste faal van de boeken en films, samen met het feit dat Harry eigenlijk groene ogen moet hebben in film.


    Ja idd. Die slang vond ik grappig en Nagini is een *** beest die in de film Ron en Hermione wil vermoorden en Snape vermoord in het boek en de film.


    Happy Birthday my Potter!