• DIT IS NIET WAAR!



    “Yes, it’s rather funny, really, that next to no one realized the snake that Harry set free in Philosopher’s Stone turned out to be Voldemort’s final Horcrux, Nagini.”
    —JK Rowling


    Wie wist dat?
    Ik heb er eigenlijk nooit echt bij nagedacht ofzo ook niet.


    Edit: Gasten, het is dus niet waar, als je de bronnen volgt van het harry potter forum, naar Tumblr en daar de source bekijkt, word je ge-RickRoll'D
    Het is dus niet dezelfde slang!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:26 ]

    Renervatio schreef:
    Whaha grappig! :p
    Eigenlijk stond Nagini dus bij Harry in het krijt! ^^
    Maar neen, ik wist dat ook niet.


    I´m nothing special.

    Volgens mij heeft ze het nooit gezegd. En als iedereen het wil weten, stuur een brief naar een contactadres van haar en vraag het. Geloof niet alles wat op internet staat.


    Take me to wonderland

    Capulet schreef:
    Als je het helemaal nagaat, van dat forum, naar tumblr en daar op de source klikt, kom je uit bij dit



    Y'all have bin trolled.


    xD


    Happy Birthday my Potter!

    Had ik nooit bedacht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nu weet ik het wel.


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Mensen, ga dit nu niet allemaal geloven! Het is hoogst waarschijnlijk nooit door haar gezegd


    Happy Birthday my Potter!

    Capulet schreef:
    (...)
    Wauw wat zijn jullie lame.
    Why? Ik vind gewoon echt niet dat ze kan schrijven en ik vind haar zwaar overrated. Het enige wat de films goed maakte is dat ze de beste acteurs van de UK voor veel van de rollen gecast hebben.

    Ik snap dat mensen het verhaal leuk vinden, maar ik vond het slechts bij elkaar geraapt en je merkt hoe verder je het boek leest dat ze gewoon dingen erbij gaan is verzinnen van 'goh, dit is ook wel spannend dan en dit en dit ook'. Niet dat dat iets uitmaakt, want dat doen zoveel schrijvers en ergens moet een verhaal vandaan komen, maar het komt zo 'aan elkaar geknoopt' over allemaal. Ookal is deze quote dus fake. Dat boeit verder niet.

    Ik vind het nogal wat dat je iemand meteen lame noemt omdat die jou favourite auteur niet leuk of boeiend genoeg vindt :Y).

    Maar, inderdaad misschien had ik mijn reactie wat meer ontopic kunnen houden en niet alleen maar zeggen dat ik der niets vond.


    Wie du mir, so ich dir.

    BloodyGum schreef:
    Mensen, ga dit nu niet allemaal geloven! Het is hoogst waarschijnlijk nooit door haar gezegd


    WE HAVE BEEN TROLLED! IT IS NOT TRUE! O.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als Harry Nagini vrijlaat, waarom doet die daarom daarna zo gemeen?
    Dat vind ik niet kloppen, want als ze mij zouden bevreiden zou ik die persoon heel dankbaar zijn.


    Let the Night embrace you

    erreug.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soundeffect schreef:
    Nee, dat wist ik ook niet Ö


    Food.

    Alwinasaurus schreef:
    wtf!

    Sinds wanneer hebben Boa constrictors giftanden?


    Ik wist dat daar een fout was gemaakt!


    Define "good".

    Ecanus schreef:
    Vind je het gek dat niemand dat wist? Dat beest is van fucking aardig en lief opeens naar fucking evil gegaan? Nee JK Rowling, dat heb je níét goed bedacht en al helemaal niet goed uitgewerkt.


    Inderdaad... Hoewel ik een Rowlingfan ben, hier is iets misgegaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Why? Ik vind gewoon echt niet dat ze kan schrijven en ik vind haar zwaar overrated. Het enige wat de films goed maakte is dat ze de beste acteurs van de UK voor veel van de rollen gecast hebben.

    Ik snap dat mensen het verhaal leuk vinden, maar ik vond het slechts bij elkaar geraapt en je merkt hoe verder je het boek leest dat ze gewoon dingen erbij gaan is verzinnen van 'goh, dit is ook wel spannend dan en dit en dit ook'. Niet dat dat iets uitmaakt, want dat doen zoveel schrijvers en ergens moet een verhaal vandaan komen, maar het komt zo 'aan elkaar geknoopt' over allemaal. Ookal is deze quote dus fake. Dat boeit verder niet.

    Ik vind het nogal wat dat je iemand meteen lame noemt omdat die jou favourite auteur niet leuk of boeiend genoeg vindt :Y).

    Maar, inderdaad misschien had ik mijn reactie wat meer ontopic kunnen houden en niet alleen maar zeggen dat ik der niets vond.

    Als dit een topic was over de schrijfkunsten van haar, dan gaat ik daar niks op gezegd, maar daar het dus niet om. En wat jij zegt, slaat werkelijk nergens op want ik vind dat je heel vaak verwijzingen terug vind die heel random leken als je ze las in de eerste boeken en dan later een zeer belangrijke rol speelden. Aan elkaar geknoopt zou ik het dus zeker niet durven noemen.

    VampyreAngel schreef:
    ..... *face palm*
    Wist ik niet O.O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.