• Ik heb ruzie met een soort van vriendin -derde ruzie deze week-. Well, het was niet echt ruzie, maar het ging er aardig naartoe. Toen heb ik gezegd dat ik nu zou stoppen met praten, omdat ik geen ruzie wilde. Zegt ze gewoon kei hard dat ik overal voor wegloop, ik laf ben en dat ze zich kan voorstellen dat Suus zelfmoord heeft gepleegd, omdat Suus (volgens haar) ook gewoon niet bij mij in de buurt wilde zijn.

    Nu weet ik dat het absoluut niet waar is, maar het doet daarom nog niet minder pijn. Alleen maar omdat ik zei dat ik weg ging, omdat ik juist géén ruzie wilde. Nu heb ik haar geblokt, dat mens kan het even helemaal vergeten. Ik heb gevoelens, weet je wel. En die zijn nu best hard geraakt. Zoiets zeg je toch gewoon niet.><
    Ik heb heel mijn lip kapot gebeten omdat ik absoluut niet wil huilen, maar dit gaat er serieus gewoon over bij mij.


    everything, in time

    KrullArt schreef:
    Nou ja zeg.
    Die denkt echt niet aan jou gevoelens, ze is jou echt niet waart.
    Als je nog iets kwijt wilt bij tante krull, pb me! -hug-


    Dit + andere comments:
    heel erg bedankt. (:


    Ik zal het onthouden, lieve Krull!<3


    everything, in time

    NYC schreef:
    Zo'n iemand verdient echt een klap op der bek.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Oh dear, zelfs al was je een enorm kutwijf, dan nog zou ik je zoiets niet verwijten.
    Dumpen die handel, je verdient beter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als iemand zoiets zegt moet je je echt afvragen of dat wel een vriendin is.
    Ik vind het echt een klotestreek van dat kind


    Don't dream your life, but live your dream!