• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mama gaat het vanavond met die vriend van d'r overleggen, waarschijnlijk mag het wel, maar vanavond krijg ik bevestiging :3
    Dan eten we wel op de Kermis :3
    Je begrijpt me wel :3


    Oooh, dan gaan we naar de mac donalds, weet je nog wat we de vorige keer hadden gegeten toen we hadden afgesproken? Dat wil ik nu weer :'3

    Ik zal dit topic dadelijk wel ff in de spotlights zetten, ik heb btg teveel :'D

    Ik heb het in de spotlights gezet - sociaal -

    KOMOP MENSEN.

    hmm kermis altijd leuk xd maar ik weet niet :P zet mij maar op mss


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    hmm kermis altijd leuk xd maar ik weet niet :P zet mij maar op mss


    Awesome :'D

    Deep schreef:
    (...)

    Awesome :'D


    ja denk het :P alleen ik hoef niet in die rollercoaster en wilde dingen etc dan kots ik alles onder en dat willen we niet xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik wil zeker wel door jullie worden opgevangen; dan zijn jullie mijn beste levende stootkussens ooit! (Y)

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Ik wil zeker wel door jullie worden opgevangen; dan zijn jullie mijn beste levende stootkussens ooit! (Y)

    Dus je komt? :9~


    Let it come and let it be

    Ik wil wel (;
    Alleen ff nog aantal dingetjes regelen >.>


    Only those who listen can hear

    justjeff8d schreef:
    (...)

    ja denk het :P alleen ik hoef niet in die rollercoaster en wilde dingen etc dan kots ik alles onder en dat willen we niet xD


    Aaahw, niet?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:06 ]


    Only those who listen can hear

    Wellicht; het zou best eens kunnen dat ik dan net op vakantie ben...maar dat krijg ik binnen nu en een paar daagjes nog te horen. En dan heb ik natuurlijk nog het probleem dat ik gigantisch arm ben en mijn rekeningsaldo schiet nu ook niet bepaald snel omhoog met mijn 1 euro per uur, dus dat wordt nog erg krap! En dan word ik ook nog misselijk van zowat alle attracties. :X

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Wellicht; het zou best eens kunnen dat ik dan net op vakantie ben...maar dat krijg ik binnen nu en een paar daagjes nog te horen. En dan heb ik natuurlijk nog het probleem dat ik gigantisch arm ben en mijn rekeningsaldo schiet nu ook niet bepaald snel omhoog met mijn 1 euro per uur, dus dat wordt nog erg krap! En dan word ik ook nog misselijk van zowat alle attracties. :X


    Ach, ik ook. Je neemt toch wel snoepjes voor mij mee?

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Wellicht; het zou best eens kunnen dat ik dan net op vakantie ben...maar dat krijg ik binnen nu en een paar daagjes nog te horen. En dan heb ik natuurlijk nog het probleem dat ik gigantisch arm ben en mijn rekeningsaldo schiet nu ook niet bepaald snel omhoog met mijn 1 euro per uur, dus dat wordt nog erg krap! En dan word ik ook nog misselijk van zowat alle attracties. :X


    OMG WE GAAN JE IN EEN ACHTBAAN DUWEN!


    Hebben ze daar achtbanen? Hmm.

    Oh, oh, oh! Wie gaat er met mij mee, helemaal met de bus?! Ik moet dan gewoon fucking anderhalf uur in de bus zitten. Dus, moet ik ooooooooom, eh. 11 uur gaan O.o