• Hi guys!

    Ik moet toch eventjes iets kwijt hier op quizlet, omdat ik hier toch al een tijd mee zit.
    Ik heb dus overgewicht. En niet zo een beetje ook. Nee, het is echt heel erg. Ik weeg op het moment rond de 95 kilogrammen. Jaja, echt waar, zoveel.
    Het punt is; I didn't care for a real long time. Ik heb een heel leuk leven zie je ^^ Heleboel vrienden, een enorm druk (sociaal) leven, heel veel leuke dingen die om me heen gebeuren, eindexamenjaar 6VWO. Nee, met mijn gewicht zat ik absoluut niet, ook al merkte ik het wel tijdens de gymlessen en als dat ene shirtje weer te klein was geworden. Maar lelijk? Nee, ik voelde me absoluut niet lelijk en dat doe ik nog steeds niet.
    Ik had met mezelf afgesproken; zodra ik lichamelijke problemen zou krijgen zou ik wat aan mijn lifestyle gaan doen. Nu had ik echt al een tijdlang last van vermoeidheid. Ik dacht in eerste instantie nog aan diabetes, omdat mijn broertje dat ook heeft, maar ik dacht, nee, nu geen excuses meer vinden. Je lichamelijke conditie is gewoon barslecht. Nu ga je er iets aan doen.
    Dus, nu ga ik maandag naar de diëtist. Ik ben voor mezelf al begonnen met gewoon te minderen met al die ongezonde tussendoortjes & het werkt!
    Nu ga ik natuurlijk geen streefgewichten neerzetten, dat is immers verboden op quizlet, haha. Maar ik ben wel heel erg trots op mezelf dat het me na al die jaren eindelijk echt lukt & dat het puur is om gezond te zijn en niet om dun te zijn :)
    Dat wilde ik dus even kwijt ^^

    Maar ik blijf erbij, dik is geen synoniem voor lelijk ^^!

    -x-


    Life is hard and then we die

    Ik vind het heel erg knap van je dat je nog steeds zo zelfverzekerd bent. Ik weet zeker dat het je zal lukken om wat af te vallen! Heel erg veel succes (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Awh good job! en geniet van gezond eten, dat is ook lekker :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vind het heel knap van je!
    Veel succes!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hoe lang ben je, als je 2 meter bent mag je best wel wat zwaarder zijn. En als je bmi goed is moet je, je nergens zorgen over maken.

    P.s. dit is om te stimuleren, niet om te beledigen want ik ben zelf ook niet echt blij met mijn figuur.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:03 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    En ik ben ook trots, want met zo'n goeie instelling, weet ik wel zeker dat 't je lukt!
    "Maar ik blijf erbij, dik is geen synoniem voor lelijk ^^!" en zo is dat! :9~


    “Love is a contradiction.”

    eikeldopje schreef:
    Hoe lang ben je, als je 2 meter bent mag je best wel wat zwaarder zijn. En als je bmi goed is moet je, je nergens zorgen over maken.
    Mijn BMI is 32 ;) Dat is overgewicht met hoog risico op hart-en-vaatziekten, ofwel, obesitas ^^


    Life is hard and then we die

    Ah beter! Ik ben trouwens ook van mening dat het sommige mensen juist staat als ze wat dikker zijn. Het geeft ze wat eigens, wat sympathieks. Zo ook bij jou. Maar het is super dat je je gezondheid op de eerste plaats zet! :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had gedacht dat er een verhaal ging komen over hoe moeilijk het is om af te vallen en etc. Blijk verrast dat dat niet het geval is :'D Goed dat je nog steeds op een positieve manier naar jezelf kunt kijken en ik hoop ook echt dat het diëten je lukt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben echt heel trots op je. Het is een grote stap en ik heb echt respect voor je dat je het probeert. Ook fijn dat het lukt. Heel veel succes en ik weet zeker dat je er wel komt. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fog schreef:
    Awh good job! en geniet van gezond eten, dat is ook lekker :-)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fog schreef:
    Awh good job! en geniet van gezond eten, dat is ook lekker :-)

    Geef wat van je gewicht aan mij als je er toch vanaf wilt! D:
    *is een schriel scharminkeltje dat erin slaagde om tijdens gym onderkoeld te raken*


    quidquid excusatio prandium pro

    Annick, ik heb enorm veel respect voor jou. Allereerst vind ik jou een prachtige meid en daarbij vind ik het echt heel knap van je dat je er zo open over durft te praten. Het gaat om je binnenkant en die zit wel goed bij jou, echt. Ik ben de laatste tijd behoorlijk veel afgevallen waardoor kleren nu te ruim zitten, maar ik doe het nog steeds op een gezonde manier. En als sporten niet lukt: doe het rustig aan, als je een blokje gaat lopen met de hond (als je die hebt, of met vrienden) dan is het ook al goed. Probeer anders ook eens te kijken in welke dingen juist heel weinig calorieën zitten of ik welke juist heel veel. Je kan wel ergens het aantal calorieën berekenen dat je per dag mag eten en als je zo iedere dag wat calorieën opspaart, kan je aan het einde van de week iets lekkers eten. Als je dat nou héél langzaam (want ik wil niet dat je broodmager wordt!) gaat afbouwen, komt het helemaal goed. You're great just the way you are!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben ook aan het diëten, omdat ik ook met serieus (lees: 12 kilo) overgewicht zit. Nu ondertussen "nog maar" 7, maar die moeten er ook zéker af.
    Alleszins, goed dat je het gaat doen! En ik vind het ook heel fijn van jou dat je het altijd al accepteerde dat je met wat overgewicht kampte, ik kan het gewoon niet accepteren terwijl ik er zelf absoluut niets aan kan doen.
    Wat ik wel even moet zeggen; diëten is moeilijk. Mijn streefdoel is dunner worden en ik doe er alles aan, maar op sommige momenten heb je wel zoiets van "de boom in, ik kap ermee!" Blijf gewoon doorzetten & dan lukt het wel ^^
    Good luck (:

    ik heb echt zoveel respect voor jou weet je dat.
    gewoon al dat je eerlijk tegen jezelf bent en jezelf accepteert.
    eet gewoon lekker veel fruit, dat is gezond én lekker :9~


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.