• Er wordt veel gepraat over Bill en Tom, Maar nooit over Georg en Gustav

    Vergeet niet dat deze twee ook lid zijn van de band!!!








    (heb bij titel georg verkeert geschreven mijn fout)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:25 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohja, ik was even vergeten dat ze bij de band zaten :x

    whahahaha het is Georg niet GeorgexD

    sorry dat moest ff:X
    maar dat komt omdat Bill en Tom meer hoofd zijn van de band volgens mij. Bill is de zanger, Tom de gitarist. Daar vallen mensen meer op denk ik?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Je plaatje doet het niet 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dude, het is Georg.
    En de G's vind ik persoonlijk veel leuker dan Bill en Tom. Dat is misschien het andere uiterste, maar ik denk dat zij het helemaal niet zo erg vinden dat ze minder populair zijn. Hebben ze precies genoeg aandacht om rustig te kunnen leven.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sommigen kijken me raar als ik zeg dat ik niet echt bepaald 1 favoriet in de band heb omdat ik ze alle 4 geweldig vind:Y)
    ook al heeft Bill wel een beetje mijn voorkeur x:


    Only those who listen can hear

    Bill staat sowieso meer in de belangstelling omdat hij de frontman van TH is. Tom staat automatisch ook in de spotlights omdat hij Bill's tweelingbroer is en daarbij hebben Georg en Gustav zelf aangegeven dat ze niet zo graag in de belangstelling staan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Bill staat sowieso meer in de belangstelling omdat hij de frontman van TH is. Tom staat automatisch ook in de spotlights omdat hij Bill's tweelingbroer is en daarbij hebben Georg en Gustav zelf aangegeven dat ze niet zo graag in de belangstelling staan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tragically schreef:
    Bill staat sowieso meer in de belangstelling omdat hij de frontman van TH is. Tom staat automatisch ook in de spotlights omdat hij Bill's tweelingbroer is en daarbij hebben Georg en Gustav zelf aangegeven dat ze niet zo graag in de belangstelling staan.


    Precies, wat ik wilde zeggen/typen! (Y: