• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:22 ]

    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    Ben het met dr eens

    + als je daar op je 16e rijd moet er wel een ouder naast je zitten

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 10:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik doe geen van beiden, dus t maakt me eigenlijk geen moer uit xD

    Maar als ik iets moet kiezen zou ik t systeem van hier kiezen, dan mag ik namelijk alles :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk niet dat ik al zou willen autorijden op mijn 16e, maar aan de andere kant hoef ik ook niet echt iets te drinken tot mijn 21ste. Nou ja, doe dan toch maar gewoon het systeem in Nederland. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.

    Rijden op mijn 16e en wachten met drinken tot mijn 21e. Niet dat ik van plan ben om veel te gaan drinken.. so, xd


    Forever.

    autorijden op mijn zestien en drinken op eenentwintig


    Ex astris, sciencia

    Zoals het hier is. Met je 16e ben je te onverantwoordelijk om fatsoenlijk auto te rijden.


    everything, in time

    Amarth schreef:
    autorijden op mijn zestien en drinken op eenentwintig


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    autoreiden op 16, drinken op 21.
    maar het gaat hier toch ook veranderen in nederland?
    in november mogen mensen die 16.5 zijn ook autoreiden,
    maar dan moeten ze wel iemand bij zich hebben die al lang rijervaring heeft.


    | Reality is for people that lack imagination |

    gewoon zoals het hier in Nederland is, Rijden op je 18e en drinken vanaf je 16e. Ook al zou ik op mijn 16e ook al willen autorijden (;


    Only those who listen can hear

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zoals in de VS, for sure. Ik krijg al afkickverschijnselen als ik een week geen stuur heb aangeraakt. Die drank interesseert me weinig. Ik wil al dolgraag autorijden sinds dat ik tien was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tussen het drinken en autorijden zit in de VS wel vijf jaar en in NL maar twee jaar, nou, dan hou ik het lekker op Nederland (nerd)


    “Love is a contradiction.”