• Azhuria, lieve aardige sportieve spontane romantische vrouw *kuch eigendunk kuch*, zoekt een slanke knappe gezellige goed verzorgde man... eh, story in ABN.

    Ze leest graag:

    - HP
    - Twilight
    - Hongerspelen
    - Fantasy
    - Romantiek
    - Onbekende personen

    Zij leest geen:

    - JB
    - Tokio Hotel
    - One Direction
    - pro-ana

    16+ geen bezwaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 0:40 ]


    hoi.

    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."






    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (60-tal) van ongeveer 500 woorden :)

    Op mijn profiel staat ook nog een Alice&Jasper verhaal dat afgelopen is.
    Er staan ook nog enkele SA.
    Take a look!

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 1:09 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    TWILIGHT



    Melissa gumble gaat na het overlijde van haar moeder naar een andere stad doordat er teveel herinneringen overgebleven zijn in haar geboortestad.
    Ze gelooft niet in liefde omdat in haar verleden jongens haar al genoeg pijn hebben gedaan.
    Zal er veel veranderen wanneer ze in fork's komt en vind ze dit keer wel de vrienden die ze altijd al had willen hebben.


    http://www.quizlet.nl/stories/57975/youre-there-for-me-feat-edward-cullens/

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 1:35 ]


    -







    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Butterfly Fly Away | Hunger Games (:

    Queen Of The Birds | DRACO MALFOY

    Army of Me || Hungergames (:

    Go take a looook!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stronger || Fred Weasley.



    Hope Evans, een meisje in het 5e jaar van Griffoendor. Ze heeft het erg naar haar zin op Hogwarts. Ze is niet erg zeker van zichzelf ook al laat ze dat aan niemand zien. Ze kan het niet uitstaan dat Fred Weasley op haar valt, en ontwijkt hem dus ook zo veel mogelijk.

    Fred Weasley, een van de bekende Griffoendor tweeling, staat bekend om zijn grappen met zijn broertje. Fred is tot over zijn oren verliefd op Hope Evans, die hem helemaal niet ziet zitten. Hij raakt helemaal van zijn stuk door alle afwijzingen van Hope.


    ---

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 13:10 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    De foto is aanklikbaar naar het verhaal


    I broke your heart,
    but i still whisper your name.

    ~~



    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je mag de mijne wel proberen:

    Miserable:
    Wat kan er nog mis gaan als je ouders en zus omkomen in een ongeluk?


    :3

    Ron en Hermelien (lovestory)
    &
    Severus Sneep en Lina Pember


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.






    Two brothers,One mission.
    This is not of Story about love,but a story about how far you will go for your family and friends.
    A story about Albus & James Potter





    Sometime you must go back to the past for know the future.




    Start at 27-7-2011.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)



    SPICE (Proloog)

    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld.

    June’s leven krijgt een totaal andere wending als ze word aangenomen op de grootste dans acedemie van New York, ‘St. Haywood’. Ze verhuist van een klein dorpje naar een huurappartement in het centrum van de stad, waar ze intrekt bij een vriend van haar oudere broer. Maar waarom lijkt het tegen de tijd dat ze gewend raakt op de acedemie, bergafwaards te gaan?


    Behind the laughter it actually means something.

    Young, Lost and Loved.



    Soundtrack

    Hoofdpersoon Mae, een vriendelijk stadsmeisje van 16, wordt door haar moeder op een christelijke meisjeskostschool gezet, Ringwald Instituut Voor Meisjes genaamd, wanneer deze met haar huidige vriend op wereldreis gaat. Het is eigenlijk alles wat je van een kostschool zou verwachten. Kriebelige uniformpjes, stoffig oud gebouw, avondklok en strenge leraren. Maar wat Mae nog niet wist, was dat haar grote verleidingen te wachten staan die ze bijna niet kan weerstaan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lauren had een van mijn volle schetsboeken te pakken gekregen en bladerde er geïntrigeerd doorheen. “Wauw, dit is echt heel goed!” Ik bloosde. “Dankje,” zei ik verlegen. “Zou je mij eens willen tekenen?” Vroeg ze, met een vriendelijke, open blik. Even keek ik in twee prachtige, koelblauwe ogen. “Ja. Ja. Niks liever,” spookte er door mijn hoofd. Toch zei ik zo nonchalant mogelijk “Tuurlijk, waarom niet?”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    hoi.




    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    Linkje


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.